kardeş ii güsel anlatmıoşın ama nerdne indirioz link yok burda
>>>Clientsiz bot (NEW) CALISMIYOR !!!<<<
· 174 Replies · 14K views 0 reading · Page 8 / 9
Replies
H
herkul46100
⭐ 19y
Eaaaaaaaaaa.Dil Dosyasını nerden bulcaz Rolling Eyes
maalesef bulamıcan Cool
DENETİM MASASINDAN BÖLGE VE DİL AYARLARINI TIKLA ORADAN DİLLERİ SEÇ AŞAĞIDA DOĞU ASYA DİLLERİ DOSYALARI YUKLENSIN VAR ONU TIKLA TMM DE SENDEN CD İSTER XP CD SİNİ TAKTINMI ONDAN SONRASINI YAPARSIN ZATEN
arşiv tanınmıyor filan diyo.Saygılar
X
XxkralerolxX
⭐ 19y
dil paketini ner indirebilirz _?_ Very Happy
E
evrencikli
⭐ 19y
iyi güzel mükemmel bi bot ama bildiqim kadarıyla paralı bir bot bu sitesinden baktım 50 bilmem kaç dolara satıolar beleş nasıl çalışsın ki Mr. Green
E
evrencikli
⭐ 19y
birde adminler bir soru sormak istiyorum benim bu üyeliqi mayısta almıştım ve 150 -200 mesejım vardı 3-4 yıldız üyelik neden 0 yıldıza 3 mesaja düşmüş bir cevap istiyorum detective
C
cheng_xiao
⭐ 19y
abi bende start yoq.o nası olcak
wayy beaa süper bişe ellerin dert görmesin.. saolasın kardeşim..
Abi VaLLaha bi sorum olacak avrupa adamlarıda kasıyomu Question yoksa çinliler adamı sonra soyuyomu Very Happy
Türkçe Dil paketi yazmışlar huazhuhuahueahuea şakamı ya
K
kralmagican1
⭐ 19y
bişe anladıysam japon oluyum gerci bunu açmak için olmayı istiyorum ama 😊 extraokk
nasıl bişey bu ya indiriyorum inş dil pakeetleri yüklüdürde kastırırım charları Mr. Green Mr. Green Laughing Laughing
yav bunun nerelerine basıcan posting.php?mode=reply&f=53&t=15086#
Idea
Idea
*
**MaRKeRs**
⭐ 19y
pot falan alıo mu nasıl olacak bu iş?
yaw ben botla oyuna gırdım ama nasıl bedava ksacak nalamadım bı acıklayabılırmıısnız?
Idea Clientsiz Bot çalışmıyordur şuan soran arkadaşlara duyrulur Idea
Birdaha
Softmod Gelecekmi??
Softmod Gelecekmi??
yaw beyler 2 tane nasıl acabilicez heryer soru işaretinden ibaret olduundan anlayamadım Very Happy bi resimle gösterseniz sadece ikitane nasıl acılcak onu gösteriverin Very Happy elle kascam diğer charı size zahmet bi ilgileniverin.
İİ DE AGA BUNU NASIL KURCAZZZZZ??????? CVP PLEASE msnden yardım edermisin [email protected]
_
_SroGoblin_
⭐ 19y
Arkadaş kocaman şekilde çalışmıyo demiş neden soruyonuz hal ki ?
Log in to write a reply.
Log In