Icerige atla
Extraloob

>>>Clientsiz bot (NEW) CALISMIYOR !!!<<<

· 174 Replies · 14K views · Page 5 / 9
Replies
M
mumya307 ⭐ 19y
#81


-Resim Silinmiş.


Evet arkadaşlar herzaman merak etmişsinizdir bu botu,

bu bot inanılmaz birşey ama Çince bilmeniz gerekiyor ama kurcalarsanız rahatklıkla kullanabilirsiniz;

Herzaman düşünürsünüz bu para satan adamlar nasıl bu kadar para kasıyor buyrun yanıtını ben veriyorum sizlere...

Bu bot client acmadan char kasmanıza yarar PC nizi kasmaz ve aynı anda 30 char bile kastırabilirsiniz...


Çalıştırabilmeniz için dil paketlerini yüklemeniz gerekmektedir,yüklemezseniz soru işaretlerinden ibaret bir yazı stili görürsünüz :)


Download :

Tıkla ve İndir

Saygılarımızla...

-Resim Silinmiş.

abi türkiyede kac kısı cınce bılıyor en fazla 10dır belkı 10 bile yok


katılıyorum ancak 10 kişi vardır yaw ing. olsa yine çözeriz az bucuk ama bu çok karışık yaws
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#82
bu programda paralı arkadaslar üzgünüzz Crying or Very sad
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
_
_Dark_Man_ ⭐ 19y
#83
Dil paketini xp Format cd siyle yükleyebilirsiniz !
Aşağıdaki linke tıklayın sonra dil paketini yükleyi seçin.
http://www.yahoo.co.jp
Sonra xp cd sini takın kurun > tekrar başlatın. oyuna giricek.
M
Morwena ⭐ 19y
#84
sen denedin mi bunu clientsiz botu yaptınmı yani çalıştı mı ? Neutral
_
_Dark_Man_ ⭐ 19y
#85

sen denedin mi bunu clientsiz botu yaptınmı yani çalıştı mı ?

oyuna girdim ama daha denemedim Laughing
C
CWsaila ⭐ 19y
#86
Bu bot cıktığında 2 hafta bedavaydı çok oldu cıkalı Wink
M
Morwena ⭐ 19y
#87
dene bakalım çalışıyor mu ?
_
_Dark_Man_ ⭐ 19y
#88
Ben yeni gördümde, bir bakim dedim Twisted Evil
_
_Dark_Man_ ⭐ 19y
#89

dene bakalım çalışıyor mu ?

Malesef çalışmıyor > Zaten bende şans olsıydı şimdi 80 olmuştum Evil or Very Mad
C
carkox ⭐ 19y
#90
Ben Bu konuyu 3 ay Önce size Söylemiştim ama Yeterli. Arastırma yapılmamıstı Wink
C
cufcuf1907 ⭐ 19y
#91
kardeşim peki ama botu nasıl çalıştıracam Embarassed Question Question
M
Morwena ⭐ 19y
#92
peki bu bot paralı diyosun tmm para ile alalım dicem o nasıl olacak Tweety Question
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#93

peki bu bot paralı diyosun tmm para ile alalım dicem o nasıl olacak Tweety Question


ah bir bulsam nasıl olacağını Rolling Eyes Twisted Evil
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
M
Morwena ⭐ 19y
#94
bulunca bana haber ver Razz
S
Siva ⭐ 19y
#95
paralı değil ya.ben biraz önce girdim eski bi charla ve kastı tabi nerde olduğunu hatırlamadığım için kasarken öldü... ama şuanda açamıyorum Evil or Very Mad Evil or Very Mad Crying or Very sad
D
demos ⭐ 19y
#96
35$ Veren Bu botu alir Calistirir
M
Morwena ⭐ 19y
#97
veririm bende nasıl ?
S
Sparky ⭐ 19y
#98
koca sitede hic cince bilen yokmu dicem program cin harflerinden degilki ne oldu belirsiz +-$&?£ böyle seyler var bisey anlasılmıyoki cince olsa en azından translate ise yarıycak engilizceden cözcemde bisi anlamıyom ya ne yazabilyon ne cevirebiliyon Mad
G
Ghost Spy ⭐ 19y
#99
pc kapalıyken işlermi
?bide dil paketini neredn indircez
M
Morwena ⭐ 19y
#100
arkadaşlar galiba Prog. dil paketi işlemiyor ...

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: