C
Cortexiphan
⭐ 19y
ben dedim size bu botu bot-net te yani botun sitesinde pra ile satıolar
paralı değil ya.ben biraz önce girdim eski bi charla ve kastı tabi nerde olduğunu hatırlamadığım için kasarken öldü... ama şuanda açamıyorum Evil or Very Mad Evil or Very Mad Crying or Very sad
paralı değil ya.ben biraz önce girdim eski bi charla ve kastı tabi nerde olduğunu hatırlamadığım için kasarken öldü... ama şuanda açamıyorum Evil or Very Mad Evil or Very Mad Crying or Very sad
nasıl girdiğini bi sölesen ii olur. yani id ve pw nere yazcaz?
ingilizcesi ii olan arkadaşlar bot-net.com adrresinden nası çalıştığını öğrensin ama orada ki paralı bunun paralı olup olmadığını bile anlayan olmadı.. Very Happy
nası programmıs bu böle yaw..
Log in to write a reply.
Log In