Icerige atla
Extraloob

>>>Clientsiz bot (NEW) CALISMIYOR !!!<<<

· 174 Replies · 14K views · Page 6 / 9
Replies
C
#101
ben dedim size bu botu bot-net te yani botun sitesinde pra ile satıolar
P
per_matik ⭐ 19y
#102

paralı değil ya.ben biraz önce girdim eski bi charla ve kastı tabi nerde olduğunu hatırlamadığım için kasarken öldü... ama şuanda açamıyorum Evil or Very Mad Evil or Very Mad Crying or Very sad


nasıl girdiğini bi sölesen ii olur. yani id ve pw nere yazcaz?
S
Siva ⭐ 19y
#103


paralı değil ya.ben biraz önce girdim eski bi charla ve kastı tabi nerde olduğunu hatırlamadığım için kasarken öldü... ama şuanda açamıyorum Evil or Very Mad Evil or Very Mad Crying or Very sad


nasıl girdiğini bi sölesen ii olur. yani id ve pw nere yazcaz?


Bütün sayfalara bakmamışsın.5 veya 6. sayfada botun ingilizce ye çevirlmiş hali var.ordan bakabilirsin..
ama çalışmıyo ....
C
#104
ingilizcesi ii olan arkadaşlar bot-net.com adrresinden nası çalıştığını öğrensin ama orada ki paralı bunun paralı olup olmadığını bile anlayan olmadı.. Very Happy
nası programmıs bu böle yaw..
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#105

ingilizcesi ii olan arkadaşlar bot-net.com adrresinden nası çalıştığını öğrensin ama orada ki paralı bunun paralı olup olmadığını bile anlayan olmadı.. Very Happy
nası programmıs bu böle yaw..


paralı dedim zaten kahvekeyfi
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
S
serdarinho ⭐ 19y
#106
turkce paketını nerden yuklıyecez
S
serdarinho ⭐ 19y
#107
yaaa bende auto training çıkmıyo vede sıkıllerde yok Twisted Evil
S
serdarinho ⭐ 19y
#108
eğer ayarları merak ediyosanız paralı botn ayarlarına bakarak ayarlayın
S
serdarinho ⭐ 19y
#109
birisi baksın lutf Evil or Very Mad en autotraınıng çıkmıyoo
L
lares2 ⭐ 19y
#110
Crying or Very sad aga sakın bu hack dosyası olmasın doğru söleyin . Crying or Very sad
M
Morwena ⭐ 19y
#111
arkadaşım ztn bu programı çözemedik dedik bu programda normalde paralıymış capişşş Razz
H
HAKAN0 ⭐ 19y
#112
her zaman söylüyorum bu sitedeki 1 numaralı adamsın extraokk extraokk extraokk
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#113
çalışmıyo işte nie yazıyonuz daha
M
Morwena ⭐ 19y
#114
okey Beyler yeni şeyler bulursak Program hakkında sizlerle paylaşacağız emin oln Cool
H
HAKAN0 ⭐ 19y
#115
bende bu çıktı orjinal XP Cd'im olmadığı için dil paketini yüklüyemiyorum

-Resim Silinmiş.

biraz uğraşsam çözerim ama soru işaretleriyle baya zor
M
Morwena ⭐ 19y
#116
Çözmeye çalış bende şuan araştırıyorum botu Cool
H
HAKAN0 ⭐ 19y
#117
alttaki kısımGM filen yazıyo ya orası konuşma bölümü

yukarda silkroad yazan yerden sonraki yer server onun yanındaki ıd onun yanındaki şifre onun yanındaki galiba bot ıd si onunda yanındaki galiba bot şifresi galiba paralı

sağ taraftakinden ve silkroadın altındaki çubuktan hiç bişi anlamadım
H
HAKAN0 ⭐ 19y
#118
silkroadın en sonundaki ilk ?? işareti login olsa gerek

silkroad yazan yerin altındaki ilk soru işareti botu başlatıyo yanındaki durduruyo

silkroad yazan yerin aldındaki satırda 6. ?? işareti olan yer botun ayarları işte canın kaça düşünce HP MP kullan filen yerden ne toplasın falan filen bildiğiniz şeyler ama hiç bişi anlaşılmıyo botu çalıştırırsak onları sonra analiz ederiz Very Happy

silkroad yazan sutunun altındaki sutunu sonundaki boşluk şifre yeri ama neyin şifresi yazılıyo anlayamadım
H
HAKAN0 ⭐ 19y
#119
ve buldum işte dil paketleri hangisini indirceksiniz ama bilmiyorum

***
H
hcahca ⭐ 19y
#120
buldum demişsin ama paralıymış ztn.. cracki fln varmıdır?? Rolling Eyes

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: