Icerige atla
Extraloob

>>>Clientsiz bot (NEW) CALISMIYOR !!!<<<

· 174 Yanıt · 14K görüntüleme · Sayfa 4 / 9
Yanıtlar
T
TanerUNER ⭐ 19y
#61
bu program para kasan bot ların programı deil mi Razz
M
Morwena ⭐ 19y
#62
ewt te biraz sorun var am Prog. Çince bilen kullanır anca Very Happy
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#63
calisiyor bu bir mucize Twisted Evil
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#64

calisiyor bu bir mucize Twisted Evil


tühbea calisiyor sandım bir an calismadi Evil or Very Mad
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
N
nuk3r ⭐ 19y
#65
irfan abi bi ara bahsediodu bundan popcorn
3
3nToX ⭐ 19y
#66
tam olarak hangisinden ne işlem yaparak yaptını anlatırmısın TWEETY
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#67

tam olarak hangisinden ne işlem yaparak yaptını anlatırmısın TWEETY


kullaınıcı adı pwd yazdım logine tıkladım Mr. Green olmadı Mr. Green
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
B
badLuck ⭐ 19y
#68
ya nasıl oluyo bu birçok char açma olayı? üstad daha açık bilgi yokmu elinizde indirdim girdim ama normal softmodun soru işaretli hali geLdi? ne yapmalıyız çoklu açıp kasmak için ayarları gurcalıyarak buluruzda outı trainig tuşu gelmiyo.
M
muammer66 ⭐ 19y
#69
evet bir yardım ederseniz sevinirim
S
Sparky ⭐ 19y
#70
global server ıd ve pw (bot id ve pw ) kabul etmiyor
S
Sparky ⭐ 19y
#71
en azından ingilizce cevirin diye bi text translate veriyorum
google translate
C
#72
nası parasız bu ya adamlar bot-net te para ile satıolar.....
E
#73
BEYLER PROGRAMII ARASTIRDIM CALISIYOR AMA BİR TURLU İMAGE CONFİRM İ GECEMEDİM!
S
Sparky ⭐ 19y
#74
oyuna bot login olma yerine kendi bot ID le PW yazdım olmadı bida bida yazdım yine olmadı
M
mumya307 ⭐ 19y
#75
BENDE İNDİRDİM ıd ve pw yazınca bişi olmadı yaw
C
#76
Aga saol ama türkçe dil ini nerden indirebiliriz Cool


A
#77
forever extraloob sagol hacım
C
#78
kimse yardımcı olmucak mı??? komuyu açmsınız ama sorularımıza cvp bile vermionuz çoğu kişi çalışmıo dio nasıl çalıştığını bile anlatmadınız zaten
M
Morwena ⭐ 19y
#79
anlayamadık çünkü Prog. Çinçe eğer sen biliyorsan bizede anlatırsan sevinirim çok güzel bir Prog. ama Çince ve nasıl çaloşıyor bunu bilmiyoruz kurcalıya kurcalıya öğreneceğiz Cool
K
kocakafali ⭐ 19y
#80

-Resim Silinmiş.


Evet arkadaşlar herzaman merak etmişsinizdir bu botu,

bu bot inanılmaz birşey ama Çince bilmeniz gerekiyor ama kurcalarsanız rahatklıkla kullanabilirsiniz;

Herzaman düşünürsünüz bu para satan adamlar nasıl bu kadar para kasıyor buyrun yanıtını ben veriyorum sizlere...

Bu bot client acmadan char kasmanıza yarar PC nizi kasmaz ve aynı anda 30 char bile kastırabilirsiniz...


Çalıştırabilmeniz için dil paketlerini yüklemeniz gerekmektedir,yüklemezseniz soru işaretlerinden ibaret bir yazı stili görürsünüz :)


Download :

Tıkla ve İndir

Saygılarımızla...

-Resim Silinmiş.

abi türkiyede kac kısı cınce bılıyor en fazla 10dır belkı 10 bile yok

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: