Icerige atla
Extraloob

>>>Clientsiz bot (NEW) CALISMIYOR !!!<<<

· 174 Yanıt · 14K görüntüleme · Sayfa 3 / 9
Yanıtlar
C
CoRAsPiN ⭐ 19y
#41
yaf şerbişeyini söktüm gibim ama nedense bot çalışmadı :S
M
Murderer77 ⭐ 19y
#42
Admin ve Mod Kardeslerimiz Çözerler Bu Programı
B
Braunx ⭐ 19y
#43
adminlerinde cozmesi zor aramizda belki bi japon wardir o yardimci olur bize baktim az bişide çözebilen olcagini sanmiyom biraz kurcaladim anca şifre yazma yerlerini bulabildim ben Mr. Green
C
#44
bu dil paketini yüklemeyi ben durdurdum nasıl geri yükleye bilrim acaba???? yane dil paketi olmadan anlaşılmıyo bişi
E
#45
elagızleeeeeeeeee oyuna nasıl giriyoruz.her seyi silkroad klasorune attım el gibi birsey var onada tıkladım acıyorum client istiyor.bir help extrabeer extrabeer
C
#46
Aga işşe yarıomuu ?



Tweety
Tweety ⭐ 19y
#47
Lee bunu ilk ben buldum ama o eski sürümdü sanırım zuahhaha

neyse güzel paylaşım

ah birde çözebilsem şunu üstünü som donatcan sonrada kendimi Mr. Green
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
M
Morwena ⭐ 19y
#48
ewt bir çözebilsek daha bir şeyini çözemedim çalışıyor mu çalışmıyor mu onu bile daha bilmiyorum Cool
I
ilker_uA ⭐ 19y
#49
uşaklar ben diğerini kurdum güzel:D ban ve heklenme olmazsa güzel yani tek sikil vuruyo yavi f4te 1.sikil yerine 30lvl nukesini koydum 3saniyede bi atıyo diğerlerini koyunca çok bekliyo bunu denicektim ama bişey anlamıyorum dil paketi yok yapan olmadımı daha??
N
#50
bişey anladıysam arap olıyim indirdim akalanı mühim yok
N
#51
ss anlatım please
I
ilker_uA ⭐ 19y
#52
elazığ bunu koydun ama sen yaptınmı yani gawurcasını Cool bizede anlat yada bi dil şeyini koyarmısın
D
dReamw0rk ⭐ 19y
#53
ya ben botu çalıştırdım oyuna girdim ama skiller yok ya
T
TitusPullo ⭐ 19y
#54
Yaa biri Dil paketini nasıl yüklüceğimi söyliyebilir mi Rolling Eyes
M
Morwena ⭐ 19y
#55
hiç bir şey bilmiyorum bende ama bu botun olduğunu biliyodum ama ayrıntıları hiç bilmiyorum kurçalıyarak öğrenicez Cool
M
Morwena ⭐ 19y
#56
Dil paketini yükleme ElazıgLee öyle söyledi Cool
C
cem_07 ⭐ 19y
#57
beylker resımlı an latım koyarsanız sevınırız bısey anlamadım nasıl yapcaz nasıl etcez soleyın yaw
M
Morwena ⭐ 19y
#58
arkadaşım biz dioz daha Prog. çözemedik sne diyosun resimli anlatım koyar mısın biraz insaf biraz Laughing
D
Deepblue ⭐ 19y
#59




belki işinize yarar en azından ingilizce :)
M
Morwena ⭐ 19y
#60
ehuahhau doğru belki işimize yarar Cool

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: