yaf şerbişeyini söktüm gibim ama nedense bot çalışmadı :S
>>>Clientsiz bot (NEW) CALISMIYOR !!!<<<
· 174 Yanıt · 14K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 9
Yanıtlar
M
Murderer77
⭐ 19y
Admin ve Mod Kardeslerimiz Çözerler Bu Programı
adminlerinde cozmesi zor aramizda belki bi japon wardir o yardimci olur bize baktim az bişide çözebilen olcagini sanmiyom biraz kurcaladim anca şifre yazma yerlerini bulabildim ben Mr. Green
C
cihan_cihan
⭐ 19y
bu dil paketini yüklemeyi ben durdurdum nasıl geri yükleye bilrim acaba???? yane dil paketi olmadan anlaşılmıyo bişi
E
enver_59_59
⭐ 19y
elagızleeeeeeeeee oyuna nasıl giriyoruz.her seyi silkroad klasorune attım el gibi birsey var onada tıkladım acıyorum client istiyor.bir help extrabeer extrabeer
C
captan_1905
⭐ 19y
Aga işşe yarıomuu ?


Lee bunu ilk ben buldum ama o eski sürümdü sanırım zuahhaha
neyse güzel paylaşım
ah birde çözebilsem şunu üstünü som donatcan sonrada kendimi Mr. Green
neyse güzel paylaşım
ah birde çözebilsem şunu üstünü som donatcan sonrada kendimi Mr. Green
ewt bir çözebilsek daha bir şeyini çözemedim çalışıyor mu çalışmıyor mu onu bile daha bilmiyorum Cool
uşaklar ben diğerini kurdum güzel:D ban ve heklenme olmazsa güzel yani tek sikil vuruyo yavi f4te 1.sikil yerine 30lvl nukesini koydum 3saniyede bi atıyo diğerlerini koyunca çok bekliyo bunu denicektim ama bişey anlamıyorum dil paketi yok yapan olmadımı daha??
N
NephilimAngel
⭐ 19y
bişey anladıysam arap olıyim indirdim akalanı mühim yok
N
NephilimAngel
⭐ 19y
ss anlatım please
elazığ bunu koydun ama sen yaptınmı yani gawurcasını Cool bizede anlat yada bi dil şeyini koyarmısın
ya ben botu çalıştırdım oyuna girdim ama skiller yok ya
T
TitusPullo
⭐ 19y
Yaa biri Dil paketini nasıl yüklüceğimi söyliyebilir mi Rolling Eyes
hiç bir şey bilmiyorum bende ama bu botun olduğunu biliyodum ama ayrıntıları hiç bilmiyorum kurçalıyarak öğrenicez Cool
Dil paketini yükleme ElazıgLee öyle söyledi Cool
beylker resımlı an latım koyarsanız sevınırız bısey anlamadım nasıl yapcaz nasıl etcez soleyın yaw
arkadaşım biz dioz daha Prog. çözemedik sne diyosun resimli anlatım koyar mısın biraz insaf biraz Laughing


belki işinize yarar en azından ingilizce :)
ehuahhau doğru belki işimize yarar Cool
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap