Icerige atla
Extraloob

Clientless sorunu

· 5 Yanıt · 2.6K görüntüleme
U
Uprising OP ⭐ 19y
#1
uzun zamandan beri oyunu oynamıyorum ama bugün yeni açılan server da başladım sbot u uzattım filan
clientless yazısına tıklayamıyorum sorun bnde mi yoksa genel bir şey mi bu ❓
5 Yanıt
P
ParduS_ ⭐ 19y
#2
sen bayadır oynamıyorsun galbia 😄
U
Uprising OP ⭐ 19y
#3
sen bayadır oynamıyorsun galbia :D

2 yıl filan oldu:D
şimdi ayarlayıp yatıcaktım olmadı 😁
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#4
sbot clientless'ı kaldırdı çalışmıyor artık ^^
U
Uprising OP ⭐ 19y
#5
sbot clientless'ı kaldırdı çalışmıyor artık ^^

bn baya geride kalmışım cahillik zor daral:

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: