uzun zamandan beri oyunu oynamıyorum ama bugün yeni açılan server da başladım sbot u uzattım filan
clientless yazısına tıklayamıyorum sorun bnde mi yoksa genel bir şey mi bu ❓
Clientless sorunu
· 5 Yanıt · 2.6K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
sen bayadır oynamıyorsun galbia 😄
sen bayadır oynamıyorsun galbia :D
2 yıl filan oldu:D
şimdi ayarlayıp yatıcaktım olmadı 😁
sbot clientless'ı kaldırdı çalışmıyor artık ^^
sbot clientless'ı kaldırdı çalışmıyor artık ^^
bn baya geride kalmışım cahillik zor daral:
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap