Icerige atla
Extraloob

Clerik açacaklar veya Yan Skill olarak açacaklar okusunlar

· 3 Replies · 3.1K views
H
Herolife OP ⭐ 19y
#1
Bildiğim kadarıyla çoğu kişi cleric skillerini str ve int bastığı için açıyor.Bunun için açıyorsanız boşuna vakit kaybedersiniz çünkü bu skiller pt deki elemanlara basılabiliyor kendinize basamıyorsunuz.

Bazı defans skilleride pt deki oyunculara basılıyor onlarıda kendinize basamıyorsunuz.

Yan skill olarak açıcaksanız bard daha iyi bence hem hızlı koşma skill i hemde yaratıkların dalmama skillerini açarsanız çok işinize yarar.+Kendinize snow shield benzeri skiller basabilirsiniz hemde süre sınırlaması yok Cool
3 Replies
TheMyth_
TheMyth_ ⭐ 19y
#2
Ben celeric'i ana skill olarak yapmaya pek sıcak gözle bakmıyorum ama yan skill olarak açılabilr eğer çok yardım severseniz ana skil olarak açın Wink
T
TripMaster ⭐ 19y
#3
snow shield dediğin ne oluyor ? Guard Tambour diyorsan o sadece elinde harp varken yapabilirsin =/

ayrıca cleric str int için adama ben n00b der geçerim Mr. Green cleric recovery division, res , bless için acılır :?!!!

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: