Icerige atla
Extraloob

c10 veriyo

· 7 Replies · 1.5K views
D
DMX_87 OP ⭐ 19y
#1
2 botu actım oyuna girdım ıd ve pw yazdım imag kodu yazdım enter dedım ardından c10 verde ve sureklı c10 verip duruyo 1 saat oldu hala verıyo nedir bunun sorunu ❓
7 Replies
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#2
sistem donanımlarınız nedir ? ekran kartı...ram...işlemci !
D
DMX_87 OP ⭐ 19y
#3
çift işlemci kulanıyorum 512 ekran kartı 2gb rem
D
DMX_87 OP ⭐ 19y
#4
1 carı botla girdım clienles yaptım
2 botu actım oyna gırdı şifre pas yazdım imag yazdım enter c10 verdi
loderle 2 car sokam dedim busefer c10 vermedi botan kaynaklanan bişey var ama cozemedım
X
Xanthos ⭐ 19y
#5
Sbot dosyalarını kopyala yapıştır yapmayın.

Her bot klasörü için rar'dan yeni Sbot.exe çıkartın. Yoksa C10 hatası alırsınız.
M
McCappy ⭐ 18y
#6
1 carı botla girdım clienles yaptım
2 botu actım oyna gırdı şifre pas yazdım imag yazdım enter c10 verdi
loderle 2 car sokam dedim busefer c10 vermedi botan kaynaklanan bişey var ama cozemedım

botun içinde botcfg yazar oraya girince en altta maç ayarları var 2sinide 0 layıp multiclient yazan yere 2 yazıp kayıt edip çıkarsan sorun çözülecektir 👍
D
DMX_87 OP ⭐ 19y
#7
tmm dır saolun tamm1 saat uraştım oldu sonunda elınıze sağılk bilgi için teşekur ederım bol sunlu gunler 😄

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: