2 botu actım oyuna girdım ıd ve pw yazdım imag kodu yazdım enter dedım ardından c10 verde ve sureklı c10 verip duruyo 1 saat oldu hala verıyo nedir bunun sorunu ❓
c10 veriyo
· 7 Replies · 1.5K views 0 reading
7 Replies
sistem donanımlarınız nedir ? ekran kartı...ram...işlemci !
çift işlemci kulanıyorum 512 ekran kartı 2gb rem
1 carı botla girdım clienles yaptım
2 botu actım oyna gırdı şifre pas yazdım imag yazdım enter c10 verdi
loderle 2 car sokam dedim busefer c10 vermedi botan kaynaklanan bişey var ama cozemedım
2 botu actım oyna gırdı şifre pas yazdım imag yazdım enter c10 verdi
loderle 2 car sokam dedim busefer c10 vermedi botan kaynaklanan bişey var ama cozemedım
Sbot dosyalarını kopyala yapıştır yapmayın.
Her bot klasörü için rar'dan yeni Sbot.exe çıkartın. Yoksa C10 hatası alırsınız.
Her bot klasörü için rar'dan yeni Sbot.exe çıkartın. Yoksa C10 hatası alırsınız.
1 carı botla girdım clienles yaptım
2 botu actım oyna gırdı şifre pas yazdım imag yazdım enter c10 verdi
loderle 2 car sokam dedim busefer c10 vermedi botan kaynaklanan bişey var ama cozemedım
botun içinde botcfg yazar oraya girince en altta maç ayarları var 2sinide 0 layıp multiclient yazan yere 2 yazıp kayıt edip çıkarsan sorun çözülecektir 👍
tmm dır saolun tamm1 saat uraştım oldu sonunda elınıze sağılk bilgi için teşekur ederım bol sunlu gunler 😄
Log in to write a reply.
Log In