beyler bu .net reflektorden ve diğerlerinden saklıyabileceğimiz varmı? 1tane kullandığım vardı onunda çözümü çıkmış bu konuda bilgisi olan varmı?
.net ve photoshop sorunlarınızı pm atabilirsiniz.
.net ve photoshop sorunlarınızı pm atabilirsiniz.
.net ve photoshop sorunlarınızı pm atabilirsiniz.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap