Lol oynayanlarınız biliyordur, Volibot denen zımbırtı var. Bunun .cs uzantılı birden fazla parçası ve klasörleri var. Bunların hepsini bir araya birleştirip nasıl bir exe oluşturabiliyoruz ? İnternette araştıracaktım ama nasıl araştıracağımı bulamadım bir türlü.
Birde bu volibot denen zımbırtının editlenmiş ezbot denen exesi var. Bu exenin içindeki kodları Graywolf denen programla görebiliyorum ama eklemeler ve düzenlemeler nasıl yapabilirim ? Yada bu exenin içersindeki dosyaları dışarı çıkartıp editledikten sonra tekrar exe yapabilirmiyim.
Exe Yapmak / C# Hk.
· 2 Yanıt · 3.6K görüntüleme 0 okuyor
2 Yanıt
visual studio indirip o .cs uzantılı dosyaları ve klasörleri proje olarak açtıktan sonra compile edip exe alabilirsin.

Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap