Icerige atla
Extraloob

Bunlar Size Neyi Hatırlatıyor?

· 25 Yanıt · 2.6K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
A
Anthem ⭐ 18y
#21
crash ve packman
packman ı hic sevmezdim ama crash a bayılıodum....
Windy
Windy ⭐ 19y
#22
tank oyunu ve Felix aklıma geldi 😜
S
StormHero ⭐ 19y
#23
Benim çocukluğum yani bundan 7 sene öncesi bu oyunlarla geçmiştir heleki crash bazen 7-8 saat başında olurdum şimdi silkroadın başında olduğum gibi 😊 1.oyun ise aterimde oynardım :):)
T
TanerUNER ⭐ 19y
#24
1. Açlığın Temsilcisi " Pac Man "
2. Başı Dönmeyen Tek Şahıs " Crash "

😜
J
#25
Çocukluğumdan başka birşey hatırlamıyorum. 😊

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: