crash ve packman
packman ı hic sevmezdim ama crash a bayılıodum....
Bunlar Size Neyi Hatırlatıyor?
· 25 Yanıt · 2.6K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
tank oyunu ve Felix aklıma geldi 😜
Benim çocukluğum yani bundan 7 sene öncesi bu oyunlarla geçmiştir heleki crash bazen 7-8 saat başında olurdum şimdi silkroadın başında olduğum gibi 😊 1.oyun ise aterimde oynardım :):)
1. Açlığın Temsilcisi " Pac Man "
2. Başı Dönmeyen Tek Şahıs " Crash "
😜
2. Başı Dönmeyen Tek Şahıs " Crash "
😜
J
joLLy jaRin
⭐ 17y
Çocukluğumdan başka birşey hatırlamıyorum. 😊
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap