Icerige atla
Extraloob

Build Skilleri Neler Acılmalı Neler Sonradan Acılmalı ;)

· 42 Replies · 7.0K views · Page 3 / 3
Replies
_
__SaYKo__ ⭐ 17y
#41
ellerine saglik guzel calisma...

benim 1 sorum olucak..ben 80 lvl full str fire bladeyim..farmida bitirdim bicheon-fire 80 ligthning 72 coldu 68 yaptim....bu sekilde bir siralama uygunmudur blade icin yoksa cold skili gereksizmi...
birde simdi bladerler forceye agirlik verdiler faydasindan cok zararimi var yoksa gercekten blader carda force 80 mi olmali??

Coldu 68 yapıp snow shield acmayı düsünüyorsun sanırım pvpde hangi manayla kullanıcaksın onu adam sana ne kadar vurursa okadar mana gidicek bi wizzle pvp yada nukerle yaptıgını dusunursek Ekranda Cannot use due to insufficient MP Yazısını gorursun surekli buda tam attack yapıcagın seni bunaltır.
_
_MaGiCiNe_ ⭐ 18y
#42
ben eski bir bowcu olarakaynı yapılandırmayı yaptım bow için o yapılandırma super 👍

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: