Icerige atla
Extraloob

Build Skilleri Neler Acılmalı Neler Sonradan Acılmalı ;)

· 42 Replies · 7.0K views · Page 2 / 3
Replies
M
MertCan ⭐ 19y
#21
emeğe saygı saol extraokk
R
Remi ⭐ 19y
#22
resimler felan çok güzel omuş bende cold açmasından yanayım full int sword un ki ben açtım hatamı yaptım acaba ama genede charınmdan memunum 42 lvlda 45 str glavie yatırdım ama glavie kullanmayı bilmiyo gibime geldi bende çok şanslıydım peş peşe 3 block koydum du Laughing
S
#23

ben sana karsıma cık diyom Mr. Green

ama suda gercek full int coldu acmalı hybrid icin bence acılsada olur acılmasada



Her zaman Çıkmaya Hazırım ama beni Görünce Kimse benimle Pvp yapmıyor ayrıca Serverler Farklı Mr. Green
Ayrıca Senin 80 Lv ( Fire 70 ,Bich 78, Ligh 60,Cold 60, HeuksaL 30 ) Bladeri Yatırma Gibi bir İhtimalinde Yoktur sanırsam Rolling Eyes
Tweety
Tweety OP ⭐ 19y
#24


ben sana karsıma cık diyom Mr. Green

ama suda gercek full int coldu acmalı hybrid icin bence acılsada olur acılmasada



Her zaman Çıkmaya Hazırım ama beni Görünce Kimse benimle Pvp yapmıyor ayrıca Serverler Farklı Mr. Green
Ayrıca Senin 80 Lv ( Fire 70 ,Bich 78, Ligh 60,Cold 60, HeuksaL 30 ) Bladeri Yatırma Gibi bir İhtimalinde Yoktur sanırsam Rolling Eyes


öyle bir keserimki Mr. Green aklın durur Twisted Evil
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
R
Ronin ⭐ 19y
#25
Europe charlar için herhangi bir bilgi yok henüz dan dun kasıyoruz bakalım hadi hayırlısı Razz
Tweety
Tweety OP ⭐ 19y
#26

Europe charlar için herhangi bir bilgi yok henüz dan dun kasıyoruz bakalım hadi hayırlısı Razz


Eu en kolayı zaten

Ne isen onu acacan Mr. Green
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
S
#27


Europe charlar için herhangi bir bilgi yok henüz dan dun kasıyoruz bakalım hadi hayırlısı Razz


Eu en kolayı zaten

Ne isen onu acacan Mr. Green


Katılıyorum !
Ne Bulursan aç popcorn
Tweety
Tweety OP ⭐ 19y
#28



Europe charlar için herhangi bir bilgi yok henüz dan dun kasıyoruz bakalım hadi hayırlısı Razz


Eu en kolayı zaten

Ne isen onu acacan Mr. Green


Katılıyorum !
Ne Bulursan aç popcorn


ne bulursan değil ne isen onu acacan Mr. Green

örn wizard icin wizard warlock icin warlock extraokk
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
S
#29

örn wizard icin wizard warlock icin warlock extraokk


Zeki İnsanın Hali başka bea ! Mr. Green Mr. Green
J
Jigsaw ⭐ 19y
#30
Hiç birini beğenmedim.
K
Kobe ⭐ 19y
#31
yeterli DEĞİL sabitlenmeye değmez.
^
^^4K1Z4^^ ⭐ 19y
#32
bişey demek istiyorum adamlar oraya 3 tane ek yakma koymuşlar ama burda hep ates hep ateş bıktım yaw Mr. Green

ates=evet yüksek damage verir ama herks bunu neden kullanıyorki
elektirik=parry ratioyu azalttığı için fire kadar yüksek damage vurur yada belkide geçer bile
buz =herkes diyo fog basın cold reduce olsun o kadarda değil adam seni dondurcak sen hemen çözükceksin sen çözülne kadar adam sana 3 vuurş yapar yane toplam damageleri atesi bile geçer canavarlara karşı böyle

Benim görüşüm bu gerçektede bu böyle ama siz fire de ısrar ederseniz kendi bileceğini ziş ama unutmayın fog table varsa fire de var Wink Cool
S
#33
codl skilini niye yapmışlar hiçbirinde cold açılmamış walla... süs diyemi konmuş sanki cold skilleri :S
D
devilmania ⭐ 19y
#34
çok güzel yapmışsın tşk ederim
A
alişş ⭐ 19y
#35
sanada hepsini aç demiyor zatren
M
Mertcani ⭐ 19y
#36
süper olmuş ellerine sağlıkk
D
darbe ⭐ 19y
#37
ellerine saglik guzel calisma...

benim 1 sorum olucak..ben 80 lvl full str fire bladeyim..farmida bitirdim bicheon-fire 80 ligthning 72 coldu 68 yaptim....bu sekilde bir siralama uygunmudur blade icin yoksa cold skili gereksizmi...
birde simdi bladerler forceye agirlik verdiler faydasindan cok zararimi var yoksa gercekten blader carda force 80 mi olmali??
U
UNR3AL ⭐ 19y
#38
forceyi 80 yapmaktaki amac MP pasivini arttırmak olabilir...

colddanda snow shield serisiyle birlikte daha sağlam bir defansa ulaşabilirsin sanırım

bladerler o yüzden force yüklenmistir bence... 🙄 😉
D
darbe ⭐ 19y
#39
forceyi 80 yapmaktaki amac MP pasivini arttırmak olabilir...

colddanda snow shield serisiyle birlikte daha sağlam bir defansa ulaşabilirsin sanırım

bladerler o yüzden force yüklenmistir bence... 🙄 ;)



yorumun icin tesekkur ederim...evet bencede mp icin olabilir...
_
__SaYKo__ ⭐ 17y
#40
Nuker dedigin garment giyip seri kasması gerekir pvplerde str charlar vs yaparkene cold gerekir zaten hp si az bir character armor giydirip wizzler tekmi sallasın .

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: