emeğe saygı saol extraokk
Build Skilleri Neler Acılmalı Neler Sonradan Acılmalı ;)
· 42 Replies · 7.0K views 0 reading · Page 2 / 3
Replies
resimler felan çok güzel omuş bende cold açmasından yanayım full int sword un ki ben açtım hatamı yaptım acaba ama genede charınmdan memunum 42 lvlda 45 str glavie yatırdım ama glavie kullanmayı bilmiyo gibime geldi bende çok şanslıydım peş peşe 3 block koydum du Laughing
S
StarkDrache
⭐ 19y
ben sana karsıma cık diyom Mr. Green
ama suda gercek full int coldu acmalı hybrid icin bence acılsada olur acılmasada
Her zaman Çıkmaya Hazırım ama beni Görünce Kimse benimle Pvp yapmıyor ayrıca Serverler Farklı Mr. Green
Ayrıca Senin 80 Lv ( Fire 70 ,Bich 78, Ligh 60,Cold 60, HeuksaL 30 ) Bladeri Yatırma Gibi bir İhtimalinde Yoktur sanırsam Rolling Eyes
ben sana karsıma cık diyom Mr. Green
ama suda gercek full int coldu acmalı hybrid icin bence acılsada olur acılmasada
Her zaman Çıkmaya Hazırım ama beni Görünce Kimse benimle Pvp yapmıyor ayrıca Serverler Farklı Mr. Green
Ayrıca Senin 80 Lv ( Fire 70 ,Bich 78, Ligh 60,Cold 60, HeuksaL 30 ) Bladeri Yatırma Gibi bir İhtimalinde Yoktur sanırsam Rolling Eyes
öyle bir keserimki Mr. Green aklın durur Twisted Evil
Europe charlar için herhangi bir bilgi yok henüz dan dun kasıyoruz bakalım hadi hayırlısı Razz
Europe charlar için herhangi bir bilgi yok henüz dan dun kasıyoruz bakalım hadi hayırlısı Razz
Eu en kolayı zaten
Ne isen onu acacan Mr. Green
S
StarkDrache
⭐ 19y
Europe charlar için herhangi bir bilgi yok henüz dan dun kasıyoruz bakalım hadi hayırlısı Razz
Eu en kolayı zaten
Ne isen onu acacan Mr. Green
Katılıyorum !
Ne Bulursan aç popcorn
Europe charlar için herhangi bir bilgi yok henüz dan dun kasıyoruz bakalım hadi hayırlısı Razz
Eu en kolayı zaten
Ne isen onu acacan Mr. Green
Katılıyorum !
Ne Bulursan aç popcorn
ne bulursan değil ne isen onu acacan Mr. Green
örn wizard icin wizard warlock icin warlock extraokk
S
StarkDrache
⭐ 19y
örn wizard icin wizard warlock icin warlock extraokk
Zeki İnsanın Hali başka bea ! Mr. Green Mr. Green
Hiç birini beğenmedim.
yeterli DEĞİL sabitlenmeye değmez.
bişey demek istiyorum adamlar oraya 3 tane ek yakma koymuşlar ama burda hep ates hep ateş bıktım yaw Mr. Green
ates=evet yüksek damage verir ama herks bunu neden kullanıyorki
elektirik=parry ratioyu azalttığı için fire kadar yüksek damage vurur yada belkide geçer bile
buz =herkes diyo fog basın cold reduce olsun o kadarda değil adam seni dondurcak sen hemen çözükceksin sen çözülne kadar adam sana 3 vuurş yapar yane toplam damageleri atesi bile geçer canavarlara karşı böyle
Benim görüşüm bu gerçektede bu böyle ama siz fire de ısrar ederseniz kendi bileceğini ziş ama unutmayın fog table varsa fire de var Wink Cool
ates=evet yüksek damage verir ama herks bunu neden kullanıyorki
elektirik=parry ratioyu azalttığı için fire kadar yüksek damage vurur yada belkide geçer bile
buz =herkes diyo fog basın cold reduce olsun o kadarda değil adam seni dondurcak sen hemen çözükceksin sen çözülne kadar adam sana 3 vuurş yapar yane toplam damageleri atesi bile geçer canavarlara karşı böyle
Benim görüşüm bu gerçektede bu böyle ama siz fire de ısrar ederseniz kendi bileceğini ziş ama unutmayın fog table varsa fire de var Wink Cool
S
SleepWalkeR
⭐ 19y
codl skilini niye yapmışlar hiçbirinde cold açılmamış walla... süs diyemi konmuş sanki cold skilleri :S
D
devilmania
⭐ 19y
çok güzel yapmışsın tşk ederim
sanada hepsini aç demiyor zatren
süper olmuş ellerine sağlıkk
ellerine saglik guzel calisma...
benim 1 sorum olucak..ben 80 lvl full str fire bladeyim..farmida bitirdim bicheon-fire 80 ligthning 72 coldu 68 yaptim....bu sekilde bir siralama uygunmudur blade icin yoksa cold skili gereksizmi...
birde simdi bladerler forceye agirlik verdiler faydasindan cok zararimi var yoksa gercekten blader carda force 80 mi olmali??
benim 1 sorum olucak..ben 80 lvl full str fire bladeyim..farmida bitirdim bicheon-fire 80 ligthning 72 coldu 68 yaptim....bu sekilde bir siralama uygunmudur blade icin yoksa cold skili gereksizmi...
birde simdi bladerler forceye agirlik verdiler faydasindan cok zararimi var yoksa gercekten blader carda force 80 mi olmali??
forceyi 80 yapmaktaki amac MP pasivini arttırmak olabilir...
colddanda snow shield serisiyle birlikte daha sağlam bir defansa ulaşabilirsin sanırım
bladerler o yüzden force yüklenmistir bence... 🙄 😉
colddanda snow shield serisiyle birlikte daha sağlam bir defansa ulaşabilirsin sanırım
bladerler o yüzden force yüklenmistir bence... 🙄 😉
forceyi 80 yapmaktaki amac MP pasivini arttırmak olabilir...
colddanda snow shield serisiyle birlikte daha sağlam bir defansa ulaşabilirsin sanırım
bladerler o yüzden force yüklenmistir bence... 🙄 ;)
yorumun icin tesekkur ederim...evet bencede mp icin olabilir...
Nuker dedigin garment giyip seri kasması gerekir pvplerde str charlar vs yaparkene cold gerekir zaten hp si az bir character armor giydirip wizzler tekmi sallasın .
Log in to write a reply.
Log In