YalWarrioR yazardım 😄
Buğulu Bir Cama Ne Yazardınız :P
· 181 Yanıt · 20K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 9 / 9
Yanıtlar
if you gonna go black, you never come back!
I
iwontcry4u
⭐ 19y
"Artiz:Ekleyin.. Bazarda yeniyim! <3"
yazardım 😄
yazardım 😄
To Be Or No To Be

Not Alone.
Fcuk You FB
ismimi
M
metasoldier
⭐ 18y
bnu yazan tosun çok fena kosun yazıp uzaklaşırım 😄
I
iwontcry4u
⭐ 19y
Crap ! ! yazarım
Whisk veya Quaresma yazardım 😆
T
TheBigDady
⭐ 19y
Beni yıka & Beni sil xD
ben evren seda yazardım 😊
ne varda buğulanıosn sen gibi camın ben biiip 😁
F.ck Crowded yazardım ^^
R
Rocky Balboa
⭐ 17y
Bunu Silenin Ve Okuyannın............................... 😄 hiç yazmadım :/ 😄
N
Nephertiti
⭐ 19y
Sil beni =)
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap