1 şey yazmam...1den fazla yazarım JK*, Kwo., Ronel's fln...
Buğulu Bir Cama Ne Yazardınız :P
· 181 Yanıt · 20K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 8 / 9
Yanıtlar
ForYouBaby...
M
Mike Shinoda
⭐ 19y
kalp çizerdim
Genellikle otobüste gördüğüm için,
İtelim mi abi yazardım 😜
İtelim mi abi yazardım 😜
Komple camı silerim elimle 😜
EXL | SRO | İŞKOLİK
A
AliceCullen
⭐ 17y
Komple camı silerim elimle :P
😆 😆 😆 😆
Ps:Bu kaç basıyo abi yazardım. 😜
L
Laistrogon
⭐ 17y
5-2
ben cinsel içerikli resimler çizmeyi tercih ediyorum (: 😁
Aynen :D:D:D
Yaralı styleKomple camı silerim elimle :P
+1 ☕
Adımı yazarım 😉
Sakın Bakma 😁
Ev cizerdim ben yazı yazmazdım
M
Mike Shinoda
⭐ 19y
04.03.2010
ExT yazarım genelde nickimin kısaltılmışı 😜
M
Mavi Duman
⭐ 16y
ayik ol
Pit10 4ever
şu an büyük ihtimalle
I wanna *uck u yazardım 😄
I wanna *uck u yazardım 😄
"Ne bakıon Lem " yazardım ^^
Special thx to FlexiBjk -- Pit10
Allah'ım şu camda buğu olucak kadar dışarsı soguk ve icersi sıcak ya sana şukürler olsun
derdim heralde 😄 yanıorrrmmm sıcaktan biraz soğukluk plss
derdim heralde 😄 yanıorrrmmm sıcaktan biraz soğukluk plss
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap