Icerige atla
Extraloob

Buğulu Bir Cama Ne Yazardınız :P

· 181 Yanıt · 20K görüntüleme · Sayfa 4 / 9
Yanıtlar
L
LetheTR ⭐ 18y
#61
elimle değil tırnağımla ince imza atmaya calısırım
T
Tuqi ⭐ 18y
#62
RoyalFlush Yazarım En Sevdigim Nick Ama Ne Yazıkkı Burda Alınmıs 😞
D
#63
Snowman yada DeLy_Manyax yasardım 😉
O
ozy67 ⭐ 19y
#64
ismimi
E
E.Cartman ⭐ 17y
#65
Beni ara 05..
N
NiGHTMaRe_ ⭐ 19y
#66
alışkanlık olmus keen style ^^
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#67
Ne kadar yükselsende hayat hep yükseklerde... 😎
E
El Verano ⭐ 18y
#68
" I never had to say good byeee. " 😊
Sigarsa yazarim. A;fd[sl,h;.ygj,.;',hnj'klghjgj.😁
B
BaSoryong ⭐ 18y
#69
Sevdim Kız varsa onu yazardım 😄 yada İsmimi
A
Aesify ⭐ 18y
#70
Replay yazardım altinada istaret koyardim 😆
A
#71
AliceCullen 🤘
K
Kyrojen ⭐ 18y
#72
Cama kendimi yapıştırırdım resmim cıkardı 😁
B
Black Rain ⭐ 19y
#73
I will stand by your forver <3

😎
P
Prisoners ⭐ 18y
#74
Elimi koyar izini çıkartırırım sonrada silerim . 😆
.NET
.NET ⭐ 19y
#75
Petek <3
[F New]Solo Gitarist
O
Old School ⭐ 19y
#76
Sadece yanağımı koyar izini çıkarırım baktım tatmin etmedi ad yazardım
E
E.Cartman ⭐ 17y
#77
Büşra
P
Platiny ⭐ 17y
#78
Aslı'm ❤️
W
Wajuka ⭐ 17y
#79
Burcu'm ❤️
P
Prada ⭐ 19y
#80
Bunu yazan Prada okuyanı havada karada 😜

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: