elimle değil tırnağımla ince imza atmaya calısırım
Buğulu Bir Cama Ne Yazardınız :P
· 181 Yanıt · 20K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 4 / 9
Yanıtlar
RoyalFlush Yazarım En Sevdigim Nick Ama Ne Yazıkkı Burda Alınmıs 😞
D
DeLy_Manyax
⭐ 18y
Snowman yada DeLy_Manyax yasardım 😉
ismimi
Beni ara 05..
N
NiGHTMaRe_
⭐ 19y
alışkanlık olmus keen style ^^
Ne kadar yükselsende hayat hep yükseklerde... 😎
" I never had to say good byeee. " 😊
Sigarsa yazarim. A;fd[sl,h;.ygj,.;',hnj'klghjgj.😁
Sigarsa yazarim. A;fd[sl,h;.ygj,.;',hnj'klghjgj.😁
Sevdim Kız varsa onu yazardım 😄 yada İsmimi
Replay yazardım altinada istaret koyardim 😆
A
AliceCullen
⭐ 17y
AliceCullen 🤘
Cama kendimi yapıştırırdım resmim cıkardı 😁
B
Black Rain
⭐ 19y
I will stand by your forver <3
😎
😎
Elimi koyar izini çıkartırırım sonrada silerim . 😆
Petek <3
[F New]Solo Gitarist
O
Old School
⭐ 19y
Sadece yanağımı koyar izini çıkarırım baktım tatmin etmedi ad yazardım
Büşra
Aslı'm ❤️
Burcu'm ❤️
Bunu yazan Prada okuyanı havada karada 😜
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap