Zamanında ne U&F or F&U yazardım..
Ama bitti!
Buğulu Bir Cama Ne Yazardınız :P
· 181 Yanıt · 20K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 9
Yanıtlar
Fuck off.
kalp içinde Şebom 😜 az önce yazdım 😁
P
Poker Face
⭐ 19y
kız resmi yapardım:D
Kendi Adımı Yazardım ..
Keni adımı yazardım
qrafy_turq
⭐ 19y
ByNAS - Matilda yada F.u yazardım 😁
Spider
defne yazardım
H
HaveKinqGlavie
⭐ 18y
http://www.nolur.com
😜 😜 :P
hahaha 😁 😁 😁
Adımı yazıp bi el çizerim , eldeki orta parmak ayağa kalkmış olur.Olmadı karikatür çizerim(Yeteneğim vardır..)
Tersten Kalas Yazardım ki merak eden adam şaşırsın 😊
H
Heisenberg
⭐ 19y
INSENSITIVE xD
Şafak 97 😁 😁
anlayan anladı 😆 😆
anlayan anladı 😆 😆
T
TitusPullo
⭐ 19y
Titus Pullo xP
Şafak 97 😁 😁
anlayan anladı 😆 😆
🙏
Aslı yazardım heralde 😳 😁
Beni Sil Lütfen Silkroad 4Ever
Sagopa&Kolera
Beni Yıka:D
_
_HaNNiBaL_
⭐ 19y
KiLLeR 4 eVeR
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap