Icerige atla
Extraloob

Buda Benim Gelecekteki Alet

· 16 Yanıt · 1.6K görüntüleme
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#1
Geçende stall networkda +0 olarak 10mden aldım.Arkadaşıma dedim sen gir chara bi benim silahlara +5 bas zaten banka bide 2 stall char dolu diye.Sonuç:
- Resim Silinmiş.
16 Yanıt
P
Pride ⭐ 18y
#2
Statlar idare eder ancak Blueleri yeniden denemeilsin str hariç diye düşünüyorum
F
fener1907 ⭐ 19y
#3
Çok işi var daha bu silahın..
R
Rhea ⭐ 19y
#4
İnt basılcak.
Crit çok az basılmalı
Bunlar en gerekli olanları diğerleri opsiyonel.
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#5
Kalsın böyle daha 98liği alınacak. 😜
B
BurdurLee ⭐ 18y
#6
eed daha çok çalışmalısın üzerinde... 🤔 🤔
M
Milano ⭐ 18y
#7
awww başlığı gorunce biraz korktum ama topige girince farkettim olay 😜
Silaha gelince crit bas seni idare eder onemli olan 98'deki wep.
A
Agilla ⭐ 18y
#8
alet deyince kafam döndü 😈
E
exotic ⭐ 18y
#9
alet he 😄 😄 😄
M
Misproject ⭐ 19y
#10
Klasik sürekli lvl atlayan, alchemy ile uraşmayan bir silkroad oyuncusu:D
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#11
Klasik sürekli lvl atlayan, alchemy ile uraşmayan bir silkroad oyuncusu:D

Alchemy kullanmayı sevmiyorum. 😄 Levelinde elinde +3 silah olsun son dgde son lvl silah +5 yada +7 olsun fb olsun bana yeter. 😄 Alette sayılmaz tabi bu. 😄
O
#12
alet deyince kafam döndü 😈

😈 😈
S
#13
İnt basılcak.
Crit çok az basılmalı
Bunlar en gerekli olanları diğerleri opsiyonel.


Cri. en önemlisi 🍿
E
eLempTRa ⭐ 18y
#14
Hala alet 😄
M
MMe_Nobles ⭐ 17y
#15
Klasik sürekli lvl atlayan, alchemy ile uraşmayan bir silkroad oyuncusu:D
_
_MaGiCiNe_ ⭐ 18y
#16
alet deyince kafam döndü 😈

😈 😈

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: