Icerige atla
Extraloob

Bu Virüsü Nasıl Silicem...?????????

· 9 Replies · 1.9K views
D
danger16 OP ⭐ 19y
#1
Arkadaslar bir virüs bulastı...sorunum şu;

msn açılıyor..ancak birisinin üstüne tıklıyorum konusma baslatmak için; 1-2sn sonra kendi kendine kapanıyor.. :?

Ne Yapabilirim..?

Yardımlar için şimdiden teşekkürler... 👍
9 Replies
D
danger16 OP ⭐ 19y
#2
Bi ayrıntıyı daha öğrendim..
Msndekilere şöyle bişi yazıyomuş;
''bu iyiligimi unutma sakin.yeni bi servis acilmis internette
numarani girip uye oluyosun istedigin sarkiyi cebine bedava yukluyosun ben yukledim superr http://www.bedava500...(tam adını yazmıyorum.tıklayan olabilir..)
''

Gibi bişi...

Sizde dikkat edin.Benim durumuma düşmeyin...Yardım edin pls.. 😢
D
DaRKWaTcH ⭐ 19y
#3
off kardesım off sana msn den yollanan bır lınk e tıkladınmı ?
D
DaRKWaTcH ⭐ 19y
#4
ya format at yada systemy32 bastan asagı tarat
D
danger16 OP ⭐ 19y
#5
Evet..Malesef tıkladım... :?
B
#6
- Resim Silinmiş.

İndir...
S
Streetwise ⭐ 19y
#7
Saol BaTTeRST hemen indiriyorum bende ty 😜
D
danger16 OP ⭐ 19y
#8
BaTTeRST uğraştığın için saol ama işe yaramadı... :?
B
#9
O zamn bilgisayarın kaspersky kur güzelce bir tarat

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: