Icerige atla
Extraloob

Bu kadarıda olmaz demeyin OLDU ! asdaszUasdashf

· 42 Replies · 2.7K views · Page 2 / 3
Replies
D
DaWixed ⭐ 19y
#21
Sahur vaktinde bunu okudum ve gülmekten yatağa düştüm.Yok böle bi eleman
Yanlış bi imalat bu bence xD
E
EFendi ⭐ 19y
#22
bu oyunu hala nasıl oynuyorsunuz 🤔
D
DoNJuaN ⭐ 19y
#23
"w" harfini kullanmış
J
Jigsaw ⭐ 19y
#24
bu oyunu hala nasıl oynuyorsunuz 🤔

Dünya çocuk sapıkları, organ mafyası, ölü sevici, nekrofilist ve bilumum ruh hastalıklarına sahip insanlarla kaynıyor, bu Dünya`da hala nasıl yaşıyoruz? 😜
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#25
Nolcak Bunların Hali 🙄
A
addIcFb ⭐ 19y
#26
Ulan yasin işin gücün gırgır şamata 😁
D
dR.NooB OP ⭐ 19y
#27
Ulan yasin işin gücün gırgır şamata 😁

hee 😗


bu oyunu hala nasıl oynuyorsunuz 🤔

Dünya çocuk sapıkları, organ mafyası, ölü sevici, nekrofilist ve bilumum ruh hastalıklarına sahip insanlarla kaynıyor, bu Dünya`da hala nasıl yaşıyoruz? :P

😈 😈
S
Sniker ⭐ 19y
#28
10 yaşındaki çocuk bunu yapıyor, gayet normal ☕
S
#29
bu oyunu hala nasıl oynuyorsunuz 🤔
X
XER0 ⭐ 19y
#30
10 yaşındaki çocuk bunu yapıyor, gayet normal ☕
J
#31
10 yaşındaki çocuk bunu yapıyor, gayet normal ☕

Bu durumun yaşla bir alakası olduğunu düşünmüyorum. Bence tamamen eğitimle ilgili birşey. 👴
X
XER0 ⭐ 19y
#32
Bizim eğitim sistemimiz tamamen parası olana çalışıyor 🙄 gerisine boş
D
dR.NooB OP ⭐ 19y
#33
Konuya farklı açıdan bakan arkadaşlara hayret ediyorum 😜 😁
T
Torquel ⭐ 19y
#34
Boy abdestin olmadan kasamam bi duş al gel deseydin 😜
.NET
.NET ⭐ 19y
#35
Konuya farklı açıdan bakan arkadaşlara hayret ediyorum 😜 😁

Cidden. Ama çok güzel bir dille yazılmış 😄
[F New]Solo Gitarist
X
XER0 ⭐ 19y
#36
ordamısın dedikten sonraki konuşmaları da yayınlarmısın 😁 :mgreen:
M
Midbroke ⭐ 18y
#37
İbret almak gerek xD
X
XER0 ⭐ 19y
#38
😄
N
#39
Ahahaha Öldüm .. Yerlerdeyim... 😈 😁 😄
N
#40
bende birine kasıcam deyip yasini okutcam xD bakarsın yapar a.q bellimi olur yurdum insanı xD

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: