Sahur vaktinde bunu okudum ve gülmekten yatağa düştüm.Yok böle bi eleman
Yanlış bi imalat bu bence xD
Bu kadarıda olmaz demeyin OLDU ! asdaszUasdashf
· 42 Replies · 2.7K views 0 reading · Page 2 / 3
Replies
bu oyunu hala nasıl oynuyorsunuz 🤔
"w" harfini kullanmış
bu oyunu hala nasıl oynuyorsunuz 🤔
Dünya çocuk sapıkları, organ mafyası, ölü sevici, nekrofilist ve bilumum ruh hastalıklarına sahip insanlarla kaynıyor, bu Dünya`da hala nasıl yaşıyoruz? 😜
Nolcak Bunların Hali 🙄
Ulan yasin işin gücün gırgır şamata 😁
Ulan yasin işin gücün gırgır şamata 😁
hee 😗
bu oyunu hala nasıl oynuyorsunuz 🤔
Dünya çocuk sapıkları, organ mafyası, ölü sevici, nekrofilist ve bilumum ruh hastalıklarına sahip insanlarla kaynıyor, bu Dünya`da hala nasıl yaşıyoruz? :P
😈 😈
10 yaşındaki çocuk bunu yapıyor, gayet normal ☕
S
StarkDrache
⭐ 19y
bu oyunu hala nasıl oynuyorsunuz 🤔
10 yaşındaki çocuk bunu yapıyor, gayet normal ☕
J
Jason Walker
⭐ 19y
10 yaşındaki çocuk bunu yapıyor, gayet normal ☕
Bu durumun yaşla bir alakası olduğunu düşünmüyorum. Bence tamamen eğitimle ilgili birşey. 👴
Bizim eğitim sistemimiz tamamen parası olana çalışıyor 🙄 gerisine boş
Konuya farklı açıdan bakan arkadaşlara hayret ediyorum 😜 😁
Boy abdestin olmadan kasamam bi duş al gel deseydin 😜
Konuya farklı açıdan bakan arkadaşlara hayret ediyorum 😜 😁
Cidden. Ama çok güzel bir dille yazılmış 😄
[F New]Solo Gitarist
ordamısın dedikten sonraki konuşmaları da yayınlarmısın 😁 :mgreen:
İbret almak gerek xD
😄
N
NephilimAngel
⭐ 19y
Ahahaha Öldüm .. Yerlerdeyim... 😈 😁 😄
N
NephilimAngel
⭐ 19y
bende birine kasıcam deyip yasini okutcam xD bakarsın yapar a.q bellimi olur yurdum insanı xD
Log in to write a reply.
Log In