merhaba ben srobot kullanıyorum ve euro car var cherik skıllerı acmak ıcın ne yapıcam sılahı degıstırıp skılı acması gerekıyor bot degıstırmedıgı ıcın skıllerı uygulamıyor ne yapamam lazım acaba
bot ayarı hakkında acil plss
· 5 Yanıt · 3.4K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
srobot eu charlara göre değil sadece ch charlarla kasmaya götürürsün getirirsin. kullanmanıı tavsiye etmem hem kötü hem doğru ayarları yapmana rağmen bot düzgün çalışmayabiliyor
mbot veya sbot kullan
mbot veya sbot kullan
cok sagol peki sbot bulmak zor nerden bulucaz account bulmak gerekıyor once dımı
cok sagol peki sbot bulmak zor nerden bulucaz account bulmak gerekıyor once dımı
Forumda satışı yapılıyor bir göz at istersen
sro botun silahı değiştirmemesinin nedeni ayarlarınızı eksik yapmış olmanızdan büyük ihtimalle.Ayarlarında buff ayarlarını yaptıktan sonra birde silah değiştir diye bi ayar olması gerekiyor. o ayarı aktif hale getirdiğinizde sorun çıkarmadan çalışacağını göreceksiniz.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap