Icerige atla
Extraloob

S bot hakkında acil yardım pls :)

· 3 Yanıt · 835 görüntüleme
_
_GeNeRaL_ OP ⭐ 18y
#1
Pc ye reset attım sonra s botu çalıştırmaya çalıştım.açılıyoken kapandı birden.Sonra sıfırdan bir klasöre attım s bot dosyalarını baktım id ve pw yi yazdıktan sonra login dedikten sonra sending info bilmem ne oluyo sonra birden kapanıyor .Bu sorun neden kaynaklanıyor ?
3 Yanıt
C
Cryolite ⭐ 19y
#2
Pc ye reset attım sonra s botu çalıştırmaya çalıştım.açılıyoken kapandı birden.Sonra sıfırdan bir klasöre attım s bot dosyalarını baktım id ve pw yi yazdıktan sonra login dedikten sonra sending info bilmem ne oluyo sonra birden kapanıyor .Bu sorun neden kaynaklanıyor ?


sbotta genel bir sorun var, birkaç saate düzelir
_
_GeNeRaL_ OP ⭐ 18y
#3
hmm saece bende degil yani tmm ustam sağolasın

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: