Pc ye reset attım sonra s botu çalıştırmaya çalıştım.açılıyoken kapandı birden.Sonra sıfırdan bir klasöre attım s bot dosyalarını baktım id ve pw yi yazdıktan sonra login dedikten sonra sending info bilmem ne oluyo sonra birden kapanıyor .Bu sorun neden kaynaklanıyor ?
S bot hakkında acil yardım pls :)
· 3 Yanıt · 835 görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
Pc ye reset attım sonra s botu çalıştırmaya çalıştım.açılıyoken kapandı birden.Sonra sıfırdan bir klasöre attım s bot dosyalarını baktım id ve pw yi yazdıktan sonra login dedikten sonra sending info bilmem ne oluyo sonra birden kapanıyor .Bu sorun neden kaynaklanıyor ?
sbotta genel bir sorun var, birkaç saate düzelir
hmm saece bende degil yani tmm ustam sağolasın
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap