önemlı olan charın guzellıgı degıl saglamlıgıdır. he bnm charm guzel olsun garment olsn elnde kalkan olsun gdf olsn cok guzel duruyo degıl. saglam olsun yeter.
Blade mi Bow mu ? acil yardım edin
· 40 Replies · 24K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
sweetCHIEF
⭐ 17y
Bowman. 😎
blader derim ben çünkü cok zewkli oynaması we o süper comboları...ama baya uraşman lazım farm için
Kardeş bladerler iyice ölümsüzlüğünü kanıtlar oldu diyebilirim. Onlardaki debuf ise hiçbir CH de yok neredeyse;
Ancak bu seçimi sana şöyle izah ederek kolaylaştıraysan.
a)Defans diyenler için, blader
b)atack diyenler için, bow
Ancak bu seçimi sana şöyle izah ederek kolaylaştıraysan.
a)Defans diyenler için, blader
b)atack diyenler için, bow
ben full int bow derim...
full int sosları da tak ooooh :D:D
full int sosları da tak ooooh :D:D
sweetCHIEF
⭐ 17y
Full STR Bow.
Full Str Build Fire Blade 😎
Full Str Build Fire Blade 8)
100lvl pvpde açıkcası ayıp olmasın ama blader +5 b/s bile yer bowu buna emin olun , herkeste bir bow sevdasıdır gidiyor bukadar büyütmeyin bu charı bence..
Tabikide Full STR Fire-light-Pacheon bnce bowdan wazgeçme gerek unique açısından gerek pvp gerkte taxi hepsiniz yapabilior taxi gerçi str çarla ne kdr yapılırsa az birazda olsa kazancın oluor
Beyler bnm wizardım var wizard cleric fakat pvp de pek iyi olmadığı için farmer kasıorum kendime birleri diyo blader kas birileri diyo bow kas benim her zaman gönlüm bodan yanaydı fakat şnu fark ettim ki serverin yarısı bow ve shield blade cok gusel duruyo charda blade efektleri de gusel sizce hangisini kasmalıyımve yan skilleri ne olmaı _?Farmer kasacağımiçin kesinlikle sp sıkıntım olmayacak görüsşleriniz için şimdiden teşekkürler
aslında wizard deli gibi pvp yapar, ama neyse 😜
bow açarsan hem pvpde, hemde hızlı kasma ve uniquelerde işini görür. blader açarsan sadece pvp.
Beyler bnm wizardım var wizard cleric fakat pvp de pek iyi olmadığı için farmer kasıorum kendime birleri diyo blader kas birileri diyo bow kas benim her zaman gönlüm bodan yanaydı fakat şnu fark ettim ki serverin yarısı bow ve shield blade cok gusel duruyo charda blade efektleri de gusel sizce hangisini kasmalıyımve yan skilleri ne olmaı _?Farmer kasacağımiçin kesinlikle sp sıkıntım olmayacak görüsşleriniz için şimdiden teşekkürler
aslında wizard deli gibi pvp yapar, ama neyse 😜
bow açarsan hem pvpde, hemde hızlı kasma ve uniquelerde işini görür. blader açarsan sadece pvp.
sonuna kadar katılıyorum daha diyecek bir şey yok bende açtım bir fire-light-bow char imkanlarım olduğu sürece kasmakta kararlıyım. ama tabikide zevk senin zevkin önerime gelincede blade dersen sadece pwp de başka birşeyde asla ama bow herşeyde bunu unutma
D
darkdiablo
⭐ 17y
arkadaş kendin aççaksan blade yi unut neden?? 1-)bi combo yapıyor 5 li %20 hp anca gidiyor2-)Blade de yanına gidene kadar bow onu rahat indirir 3-)blade de critical artırcak skill yok cri az vurusun bow paso geçirirsin 4-)Unique ler de blade da 100 lw ol gelir 76 lw staff gelir elinden senin gözünün onunda rahatca alır 5-)BENCE blade pwp de sadece zor ölüyor çünkü vuramıyor bow ise iyi vuruyor az ölüyor blade nin tek alternatif i kalkan oda NPC ise staff bile alır seni 😄
Blade 90+dan sonra çok zor kasılır,pt bulamazsın eğer 110 daysa hedefin
Üstelik blade çok sıkıcı tabi görüş meselesi,benim görüşüme göre kasarkende pvp yaparkende unique keserkende bow...
Bow charım var blade de... Zavallı bladerım 95 de bekliyor pre plus olmadan tam bi işkence.
Seri kasıyor light yaptım ama 3 gap vermek zorunda kaldım sp cok istiyor bu lvlde..Daha önce de bow kasmıştım şimdi yine var ve en sevdiğim build Bowman
Seri kasıyor light yaptım ama 3 gap vermek zorunda kaldım sp cok istiyor bu lvlde..Daha önce de bow kasmıştım şimdi yine var ve en sevdiğim build Bowman
onglarda bolca sp yap sonra bow ile 110 a kadar kas sacede gerekli skilleri aç 110 olduğunda 500 silk çek ve bow skillerini kapayarak bicheon aç 110 un en iddaalı charı bence blade
110 da acılan yeni batırma diğerlerinden çok farklı diğerlerinde hep %100 iken bunda %146 ve 10 cr ekliyor. yere yatan bidaha kalkamıycak 😊 silahın birde novaysa diycek bişey yok 😊
110 da acılan yeni batırma diğerlerinden çok farklı diğerlerinde hep %100 iken bunda %146 ve 10 cr ekliyor. yere yatan bidaha kalkamıycak 😊 silahın birde novaysa diycek bişey yok 😊
biraz gönül isi bu kardesim 😄 sabrın varsa bas derim neyin varsa bladeye seri kasacaksan ve uniq toplucaksan bow derim bununla beraber bide bow kopuk isi cesaretin olucak 😄 Blade allah ne verdiyse dalarsın 10 kisinin ortasına ama sen bilirsin tabi dostum kolay gelsin
Y
YouForKilleD
⭐ 16y
Ben Bow kas derım sıkllerını de bow 110 fire 110 lıht 80 cold 20 yap derım bow dehset bnece
birisi seni 90a kdr kasıcaksa blade oL ... öyle bişe yoksa sen bota koycaksan charı bow bence
C
CanisMajor
⭐ 18y
Dostum bow derim.Blader'leri uyuz ediyor bow charlar 6 arrow combo skiline ne kadar uyuz olsam da bower charım olsa bende sürekli onu kullanırdım.
Log in to write a reply.
Log In