Icerige atla
Extraloob

Bir teselli ver(me) gerek kalmadı:D

· 64 Yanıt · 8.9K görüntüleme · Sayfa 4 / 4
Yanıtlar
U
Uprising OP ⭐ 19y
#61
Kardeşler an itibari ile hakimlik mesleğine adımımı attım Allah utandırmasın, inşallah layıki ile yerine getiririz.Dönüp baktığım zaman aradan yıllar geçse de yine burada dostlarımla mutlu haberimi paylaşmak istedim.
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#62
Hayırlı olsun :beer::beer:
Yaralı style
Slim Shady
Slim Shady ⭐ 14y
#63
Hayırlısı olsun emeklerinin karşılığını aldığın için mutlu oldum. 😊
U
Uprising OP ⭐ 19y
#64
Cok tesekkurler arkadaslar. Duygulandim resmen:)

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: