Kardeşler an itibari ile hakimlik mesleğine adımımı attım Allah utandırmasın, inşallah layıki ile yerine getiririz.Dönüp baktığım zaman aradan yıllar geçse de yine burada dostlarımla mutlu haberimi paylaşmak istedim.
Bir teselli ver(me) gerek kalmadı:D
· 64 Yanıt · 8.9K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 4 / 4
Yanıtlar
Hayırlı olsun :beer::beer:
Yaralı style Slim Shady
⭐ 14y
Hayırlısı olsun emeklerinin karşılığını aldığın için mutlu oldum. 😊
Cok tesekkurler arkadaslar. Duygulandim resmen:)
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap