Icerige atla
Extraloob

Bir teselli ver(me) gerek kalmadı:D

· 64 Yanıt · 8.9K görüntüleme · Sayfa 3 / 4
Yanıtlar
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#41
Bu mesaj Guernica rumuzlu uyeden alinti yapildi
Hatırlayanınız var mı beyler beni? Eve döndüm kaç yıl oldu özledim buradaki ortamı.

Bende hatırlıyorum 😜
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#42
hoşgeldiniz 🙄 🫡
U
Uprising OP ⭐ 19y
#43
Bu mesaj Avasin rumuzlu uyeden alinti yapildi
hakim, savcı, avukat ne yaptın geldin mi?

Valla kastırmışlar baya, herkes idari yargıdan zordu diyor ama avukat adayı hepsi malum yalan söyleme ihtimalleri yüksek 😄 20-25 arası yanlış bekliyorum eğer öyle gelirse barajı geçmiş olucam.Şuan 10 yanlışım var rahat 40 soruda emin olmadıklarım yanlış çıkmış hep.Bakalım artık kalan 50 sorudan da 10 yanlış çıkarsa yazılıyı geçmiş olurum inşallah 😊
A
Avasin ⭐ 17y
#44
Bu mesaj Uprising rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Avasin rumuzlu uyeden alinti yapildi
hakim, savcı, avukat ne yaptın geldin mi?

Valla kastırmışlar baya, herkes idari yargıdan zordu diyor ama avukat adayı hepsi malum yalan söyleme ihtimalleri yüksek 😄 20-25 arası yanlış bekliyorum eğer öyle gelirse barajı geçmiş olucam.Şuan 10 yanlışım var rahat 40 soruda emin olmadıklarım yanlış çıkmış hep.Bakalım artık kalan 50 sorudan da 10 yanlış çıkarsa yazılıyı geçmiş olurum inşallah :)



Hazır seni hukuk fakültesini bitirmiş olarak yakalamışken sana 1 soru sorayım özelden 😊
U
Uprising OP ⭐ 19y
#45

70 yetiyordu.1 soru ile kaçırdım summer2: Kafayı yicem. eekd1
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#46
OMG 😱 Çok geçmiş olsun bro 😢
Special thx to Flexi
U
Uprising OP ⭐ 19y
#47
Bu mesaj Lenneth rumuzlu uyeden alinti yapildi
OMG 😱 Çok geçmiş olsun bro 😢

Sagol gardaşım ya geçti artık zor da olsa. disapprove
A
Addicted ⭐ 19y
#48
Bu mesaj Uprising rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Lenneth rumuzlu uyeden alinti yapildi
OMG 😱 Çok geçmiş olsun bro 😢

Sagol gardaşım ya geçti artık zor da olsa. disapprove

bi daha girersin kardeşim nedir yani cicioe2
U
Uprising OP ⭐ 19y
#49
Bu mesaj Addicted rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Uprising rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Lenneth rumuzlu uyeden alinti yapildi
OMG 😱 Çok geçmiş olsun bro 😢

Sagol gardaşım ya geçti artık zor da olsa. disapprove

bi daha girersin kardeşim nedir yani cicioe2

Senede bir yapılıyor gardaş 💀
A
Addicted ⭐ 19y
#50
seneye girersin o zaman gardaş 😄
U
Uprising OP ⭐ 19y
#51
Bu mesaj Addicted rumuzlu uyeden alinti yapildi
seneye girersin o zaman gardaş :D

yapma volki yapma 🫡 💀 😜
A
Addicted ⭐ 19y
#52
Bu mesaj Uprising rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Addicted rumuzlu uyeden alinti yapildi
seneye girersin o zaman gardaş :D

yapma volki yapma 🫡 💀 :P

haha kardeşim sen zeki adamsın bu sene olmadıysa seneye olur sıkma canını boşver nese:
U
Uprising OP ⭐ 19y
#53
Bu mesaj Addicted rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Uprising rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Addicted rumuzlu uyeden alinti yapildi
seneye girersin o zaman gardaş :D

yapma volki yapma 🫡 💀 :P

haha kardeşim sen zeki adamsın bu sene olmadıysa seneye olur sıkma canını boşver nese:

Oldu gardaşım oldu 😄 💃 💃 hakimlik-savcılık sınavını kazandım şimdi sıra mülakatta 😄 🫡 pray:
Super
Super ⭐ 13y
#54
Hayırlı olsun , inşallah mülakatlarıda sorunsuz bir şekilde geçersin . 🍺
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#55
Bu mesaj Uprising rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Addicted rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Uprising rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Addicted rumuzlu uyeden alinti yapildi

haha kardeşim sen zeki adamsın bu sene olmadıysa seneye olur sıkma canını boşver nese:

Oldu gardaşım oldu 😄 💃 💃 hakimlik-savcılık sınavını kazandım şimdi sıra mülakatta 😄 🫡 pray:


adam üzüntüyle geldi neşe ile gitti makara: 😴
U
Uprising OP ⭐ 19y
#56
@Mr.Bean, @The Weeknd
Abi sormayın öldüm öldüm dirildim sonuca bakarken, neyseki kazanmışız 😄 İnşallah mülakat sonucunu öğrenince de mutlu haberi yazarım buraya. 😄
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#57
hani senede birdi yalançı
U
Uprising OP ⭐ 19y
#58
Bu mesaj sarkolata rumuzlu uyeden alinti yapildi
hani senede birdi yalançı

😄 Normalde aralıkta oluyor ama bu sene bölge adliye-bölge idare mahkemelerı kurulduğu için açık fazlaydı.2 ay gibi bir süre önce ilan edildi sınav bende beklemiyordum ama 2 ay çalıştık gece gündüz sonuç verdi. 😄 nese:
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#59
Tebrik ederim o zaman, darısı şu 2 gündeki sınavlarda bizim başımıza 😄
U
Uprising OP ⭐ 19y
#60
Bu mesaj sarkolata rumuzlu uyeden alinti yapildi
Tebrik ederim o zaman, darısı şu 2 gündeki sınavlarda bizim başımıza :D

Sağolasın gardeşim.İnş. iyi gecer 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: