2,3 senedir buralardayım ben yeni sayılırım boşver :d


Special thx to Flexi@XER0
Yıllardır şu sitede Nickini çok beğendiğim nadir insanlardansin, eskilerden kimi hatırlıyosun denildiğinde adını sayacaklarimdansin. Hoş geldin tekrardan, sefalar getirdin 😊
Dn:old nick Lenneth
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
Special thx to Flexi@Wicked
Sen de hoşgeldin dostum 😊
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile

Haftasonu adli yargı sınavım var 😊 Dualarınızı ve dileklerinizi eksik etmeyin a dostlar :)

Hatırlayanınız var mı beyler beni? Eve döndüm kaç yıl oldu özledim buradaki ortamı.
Yaralı styleHatırlayanınız var mı beyler beni? Eve döndüm kaç yıl oldu özledim buradaki ortamı.
Special thx to FlexiYanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap