Icerige atla
Extraloob

Bir ricada bulunacam

· 12 Yanıt · 1.9K görüntüleme
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#1
Eski extraloob'u bıraktıktan sonra artık postlarımı editleyemiyorum.Friday night kiss miydi dance miydi öyle bi grup vardı hatırladığım kadarıyla sanırım benide onlara kattılar rica etsem beni ordan çıkartırmısınız ? Postlarımı editlemem gereken zamanlar olabilir. ^^
12 Yanıt
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#2
Evet ?
K
Kivi ⭐ 16y
#3
ne fark edicek ki artık burda değilsin sonuçta. Güzel günlerinin anısına kalsın onlar ☕
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#4
Arada bir giriyorum ve eski postlarımı değiştireceğim demek istemedim orda... Yeni birşey yazarken yazım yanlışı çok yapıyorum bi postu normalde attıktan sonra 5 - 6 kere editliyorum o yüzden.Şimdi öyle birşey yapabilme imkanımda yok...
K
Kivi ⭐ 16y
#5
dikkatli yaz o zaman ^^
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#6
Alternatif üretmek yerine sorunumun düzeltilmesinde yardımcı olsan mesela ?
H
hanry006 ⭐ 16y
#7
Alternatif üretmek yerine sorunumun düzeltilmesinde yardımcı olsan mesela ?



Mesaj atılmıştır. olumlu yada olumsuz cevap gelıcektir. ☕
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#8
Teşekkürler.
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#9
Hala bekliyorum...
B
bucakop ⭐ 15y
#10
.
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#11
TonyMontana modunuz yardım etti teşekkürler kendisine.
T
#12
TonyMontana modunuz yardım etti teşekkürler kendisine.


Ne demek Hacım

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: