Eski extraloob'u bıraktıktan sonra artık postlarımı editleyemiyorum.Friday night kiss miydi dance miydi öyle bi grup vardı hatırladığım kadarıyla sanırım benide onlara kattılar rica etsem beni ordan çıkartırmısınız ? Postlarımı editlemem gereken zamanlar olabilir. ^^
Bir ricada bulunacam
· 12 Yanıt · 1.9K görüntüleme 0 okuyor
12 Yanıt
Evet ?
ne fark edicek ki artık burda değilsin sonuçta. Güzel günlerinin anısına kalsın onlar ☕
Arada bir giriyorum ve eski postlarımı değiştireceğim demek istemedim orda... Yeni birşey yazarken yazım yanlışı çok yapıyorum bi postu normalde attıktan sonra 5 - 6 kere editliyorum o yüzden.Şimdi öyle birşey yapabilme imkanımda yok...
dikkatli yaz o zaman ^^
Alternatif üretmek yerine sorunumun düzeltilmesinde yardımcı olsan mesela ?
Alternatif üretmek yerine sorunumun düzeltilmesinde yardımcı olsan mesela ?
Mesaj atılmıştır. olumlu yada olumsuz cevap gelıcektir. ☕
Teşekkürler.
Hala bekliyorum...
.
TonyMontana modunuz yardım etti teşekkürler kendisine.
T
Tony Montana
⭐ 18y
TonyMontana modunuz yardım etti teşekkürler kendisine.
Ne demek Hacım
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap