Annem ya bu ne ya
Bir Ortodoks oyunu!
· 104 Replies · 8.3K views 0 reading · Page 5 / 6
Replies
fena bu
İlginç 🙄
Barış manço yu gördüm 😁 😁 😁
Barış manço yu gördüm 😁 😁 😁
Barış Manço değil o Hz . İsa dikkatli bak . 😆
çok güzel ve eski bir göz yanılması 😄
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Başta baktım eee bişey yok işte dedim kafamı monitöre çevirirken farkettim resim kayıp gitti 😁
P
Passsaport
⭐ 19y
böyle 2-3 tane daha deişik resmler vardı göz yanılması işte:D
evt daire nin içinde bi insan yüzü var çok ilginç
vışşş uzun saçlı bi adam gördum ya :S tırstım
tırstım lann.. sanki beyaz perdede görünüyomuş gibi gördüm 😄
bunu daha önce görmüştüm ama gine yaptım gine tüylerim diken diken oldı 👍
Barış manço yu gördüm 😁 😁 😁
Barış Manço değil o Hz . İsa dikkatli bak . 😆
Onun isa olduğunu söyliyebilmen için isayı daha önce görmüş olman lazım.Bu devirdede onu görenlerin yaşamadığını bildiğimize göre belki isa belkide başka biri ama ben Barış Mançoya çok benzettim
A
amasyali05
⭐ 18y
sacma sapan işlerle uqrasıyorsunuz yha ne salak insanlar varki sizde onlara inanıyorsunuz
biraz bıyıklı bi adam çıkıyor...
Hz. isa olabilir
saçmalama 😄
oluyo yani görünenin tersi oluyo siyahlar beyaz beyazlar siyah oluyo bölece bi resim çıkıyo ilginç 😄
evet gözüküor.. xD böle bi adam war 😗
gercekten oluyor...ilginç bi göz yanılması... ?!!!!!!!
hım güzelmiş 👍
B
BowOfApollo
⭐ 18y
Çıkaramadım 😆
bu arada Hz. İsa nın resmi varda mı ona benzetiyorlar 🙄
bu arada Hz. İsa nın resmi varda mı ona benzetiyorlar 🙄
Log in to write a reply.
Log In