annee tırstım len 😊
Ewt gercektende ilginc 1 yuvarlak icinde Hz İsa nun yüzü
Bir Ortodoks oyunu!
· 104 Replies · 8.3K views 0 reading · Page 3 / 6
Replies
nasıl oluyo ya bu
Oluyor.. ,Trbkler
eet goz yanılması
fakat ltfn ısadır falan demeyın
normal fıgur
fakat ltfn ısadır falan demeyın
normal fıgur
daha once gormusutm gercekten enteresan bisi
T
The_DifferenT
⭐ 19y
çok saçma bişi ya bide millet oluyo yazmış sanki Hz.İsayı çok gormuşlerde resmini biliyolar
tamamen bi goz yanılması işte duvarda bi yuz gozukuyo ona Hz. İsa demişler
tamamen bi goz yanılması işte duvarda bi yuz gozukuyo ona Hz. İsa demişler
kardş bence cok saçma resme baktıntan sora duvara diyorsun hz. isayı gorursunuz diyorsun onun yerine duvara bakıp kemal sunalı goreceksiniz desen biz insanlar kemal sunalı gorrüz anlıcagın hz. İsa ile bi alakası yoktur bu konnu neye benzer biliyormusun bizim bi koca vardı ist. fatihde hani aralar diyolardı cocacola nın arkasında no muhammed no Allah yazıyor diyolardı bunun cevabıda ne oldu?cvp:hocamız dediki buluta bak dedi bizde baktık kimimiz orda at gorduk kimimiz aynı buluttu geyik gorduk anlıcagın tam bir hayal dır gozunle ne gormek istersen onu görürsün ne olur bide hz. İsayı koymayın araya Allah muhafaza senin yüz<ünden dinden imandan cıkarlar
inanılmaz gerçektende oldu Shocked
güzell de inanmam böle şeye headbang2ft9 sex 4 ever
[F New]Solo Gitarist
C
Crazy4k!LL
⭐ 19y
Ben çok önceden denemiştim ilginç bir göz yanılması
B
beytobond4
⭐ 19y
oldu laa
bu sadece resimle alakalı değil başka zamanlarda da oluyo en azından bana Mr. Green
evdeki bi lambaya ya da televizyona kısacası bi ışık kaynağına dikkatli bakarsanız o baktığınız an zihne yerleşiyor ve işte o resim olayı gibi görüntüler oluşabiliyor
küçükken kafaya takmıştım sonra anladım olayı evdeki lambaya bakardım uzun uzun sonra gözümü kapattığımda lambayı görüyodum Mr. Green Laughing
evdeki bi lambaya ya da televizyona kısacası bi ışık kaynağına dikkatli bakarsanız o baktığınız an zihne yerleşiyor ve işte o resim olayı gibi görüntüler oluşabiliyor
küçükken kafaya takmıştım sonra anladım olayı evdeki lambaya bakardım uzun uzun sonra gözümü kapattığımda lambayı görüyodum Mr. Green Laughing
ıyyyy tırstım yaw
biraz bıyıklı bi adam çıkıyor...
Hz. isa olabilir
Hz. isa olabilir
Önce duvarda küçük bir yuvarlak oldu sonra içinde Hz.İsa'ya benzer bir görüntü oluştu.İlginçmiş ☕
A
AbSoLuT_ZeRo
⭐ 19y
che guevera'ya benzettim ben ama hz. isa'yı görmedik çnkü bişey diyemicem ilginç bi göz yanılması renklerle alakalı bişey kanımca
barış manço 🙄
barış manço 🙄
+12412 saçma değil doğru söylüosun 😉
Bende baktım 2-3 sn sonra gözüktür resım işin kötüsü monitörün ekranında fln de gördüm arka plan gibi bişe oldu 😁 ama geçti
yaw tmm da hz isa yı görün demişin iyi etmemişin orda daha farklı bi başlık koysaydın keşke .hz isa doğalı 2007 sene olmuş 2007 sene önce resim mi çizen vardı
Bence yaklaşımın çok saçma 😄 Bari '' 2007 sene once hz isa'nın resmini çizen mi wardı?'' deseydin çünkü bu sanat dalı çok daa eski kökenlere dayanıyor 😄
yaw hemde renkli gördüm 😄 😄 😄 😄 😄
Log in to write a reply.
Log In