Icerige atla
Extraloob

Bilgisayar Toplama Yardım

· 57 Replies · 4.0K views · Page 2 / 3
Replies
W
WhatAPity ⭐ 14y
#21
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
Arkadaşlar ben yeni pc topluyacam , hem oyun için hemde ben bilgisayar mühendisliğini kazandım orda artık ne yapacağım onu bilmiyorum işte ona göre pc toplamam lazım


Üniversiteye gideceksen niye laptop değil de masaüstü ?
CezaAlp
CezaAlp OP ⭐ 19y
#22
Laptop hiç sevmiyorum oynayamıyorum , var bir tane laptop iyi değil ama idare eder heralde. Birde laptop çok lazım oluyormu üniversitede ?
Yaralı style
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#23
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
Laptop hiç sevmiyorum oynayamıyorum , var bir tane laptop iyi değil ama idare eder heralde. Birde laptop çok lazım oluyormu üniversitede ?

Masaüstünü taşımak istemiyorsan sırtında haliyle..
CezaAlp
CezaAlp OP ⭐ 19y
#24
Güzeldi 😄
Bilgisayar mühendisi arkadaşları bekliyorum konuya , kötü-orta arası laptop idare edermi?
Yaralı style
Hurley
Hurley ⭐ 13y
#25
Bu mesaj Lemonade rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
Laptop hiç sevmiyorum oynayamıyorum , var bir tane laptop iyi değil ama idare eder heralde. Birde laptop çok lazım oluyormu üniversitede ?

Masaüstünü taşımak istemiyorsan sırtında haliyle..

🍺
Hurley
Hurley ⭐ 13y
#26
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
Güzeldi 😄
Bilgisayar mühendisi arkadaşları bekliyorum konuya , kötü-orta arası laptop idare edermi?

Ben bu sene 12yim bende bilgisayar muh. istiyorum kaç puanla girdin?
CezaAlp
CezaAlp OP ⭐ 19y
#27
Hacettepe'ye girdim 22bin le , ayrıca yanımdaki arkadaşların biri 300 diğeri 900üncü buda ek bilgi 😄 😄

Yav peki laptopun parçaları değişiyormu?
Yaralı style
Hurley
Hurley ⭐ 13y
#28
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
Hacettepe'ye girdim 22bin le , ayrıca yanımdaki arkadaşların biri 300 diğeri 900üncü buda ek bilgi 😄 😄

Yav peki laptopun parçaları değişiyormu?

Değişmez 😄
CezaAlp
CezaAlp OP ⭐ 19y
#29
Off ben masaüstü almak istiyorum , bölümden arkadaşlar bekleniyor..
Yaralı style
Hurley
Hurley ⭐ 13y
#30
Laptop güzel ya 👍
K0mpedan
K0mpedan ⭐ 13y
#31
Şöyle diyeyim saçma eğitim sistemimizi yüzünden okul derslerinde çok fazla laptop gerekmiyor. Ama diyorsan ki ben kendimi geliştireceğim ek olarak c++ nın dışında okulun actıgı veya dişaridan php veya başka dil kursuna gideceğim. Evet lazım 😊
CezaAlp
CezaAlp OP ⭐ 19y
#32
Peki şu özellikteki laptop yeterlimidir.
Pentium Dual-core CPU T4500 2.3ghz
2gb ram
Mobile intel 4series express chipset
Yaralı style
Temet Nosce
#33
Yetmez. Oyun oynayamazsın.
CezaAlp
CezaAlp OP ⭐ 19y
#34
Laptopu oyun için değil , bölümdeki dersler için diyorumda knickles cevap vermedi 😜
Yaralı style
Temet Nosce
#35
Gene yetmez C# vs programlarında sıkıntı yaşarsın. Akıcı olmaz, debug sırasında donar vs.
K0mpedan
K0mpedan ⭐ 13y
#36
Düşündümde sadece prog icinse yeter debugda 5-6 sn geç acilir. Ama şuan ona verecegin para 500 den fazlaysa gerçekten acırım.

Onun yerine cok ucuz minibooklar var sırf program icinse benim arkadaşim aldi gayette kullanıslı
W
Warmoon ⭐ 18y
#37
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
Peki şu özellikteki laptop yeterlimidir.
Pentium Dual-core CPU T4500 2.3ghz
2gb ram
Mobile intel 4series express chipset

Bence fazlasıyla yeterli. (Büyük bir program yazma derdin yok ise.)
Dersen ki büyük bir program yazacağım her formda 10-20 bin küsür kod olacak. O zaman yetmez işte çok vaktini çalar.
De Üniversite'de öyle bir programın yazılacağını sanmıyorum. En çok proje verirler.
Üstüne biraz para ekleyip i3 4 gb ram alabilirsin gayet uygunlar.
CezaAlp
CezaAlp OP ⭐ 19y
#38
Verdiğim özellikte bende laptop var yeni almıyacam.İyi sevindim yetmesine 😄 , masaüstünü alırım sonunda bende sizler gibi güzel oyunlar oynarım , bıktım cs ve dota dan 😄
Yaralı style
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#39
Benim arkadaşım mekatroniği kazanmıstı gecen sene aldığı laptopın özellikleri;
i7-3630QM 2.40ghz
geforce gtx 675mx
16gb ram 1600mhz
256gb ssd + 750gb hdd
ona her ne kadar bunlar fazla desemde inandırmamıstım, simdi senin laptopı gösterdim ibret olsun diye 😜
W
Warmoon ⭐ 18y
#40
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
Verdiğim özellikte bende laptop var yeni almıyacam.İyi sevindim yetmesine 😄 , masaüstünü alırım sonunda bende sizler gibi güzel oyunlar oynarım , bıktım cs ve dota dan :D

istersen visual studio 2012 yi indir hemen deneyelim sana projelerimi atayım derle bilgisayarında. 🤘

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: