Icerige atla
Extraloob

Bilgisayar Toplama Yardım

· 57 Replies · 4.0K views · Page 3 / 3
Replies
G
guven5 ⭐ 14y
#41
Ben ekran kartlarına şöyle bir baktım, bütçeyi tuturmak açısından nvidia GTX 650 olabilir (düz olan) zaten fabrikasyon overclocklu modellerden uzak dur derim GTX 660 + 100 TL demek, işlemci intel yada AMD orsası sana kalmış.

Laptop olayına gelince masaüstü bilgisayarın gücünü bulamazsın ama mobil olmanın rahatlığı başka.
Counter Strike 1.6 Download
CezaAlp
CezaAlp OP ⭐ 19y
#42
Temet Nosce
#43
Anakart olarak 1. link.

İşlemci olarak çok fark yok bütçene göre al birini.
CezaAlp
CezaAlp OP ⭐ 19y
#44
Eyv. saatlerdir seni bekliyordum 😄
Yaralı style
Temet Nosce
#46
İçinde power supply var mı? Ben göremedim de. Yoksa ona da para vermen gerekecek.
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#47
içinde psu yokmuş yorumlar öyle diyor

[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
G
guven5 ⭐ 14y
#48
COOLER MASTER'ın bu Haf serisi güzel ve iç havalandırma bakımından çok başarılı ama artık eski bir model ve fiyatı da pahalı heleki psu yoksa, benim tavsiye içinde psu olan ve daha yeni bir model, çünkü teknoloji hızla değişiyor ve buna paralel olarak ihtiyaçlarda.
Counter Strike 1.6 Download
Kalkandelen
#49
işlemcini değiştir derim 😉
Hurley
Hurley ⭐ 13y
#50
Bu mesaj Redd rumuzlu uyeden alinti yapildi
işlemcini değiştir derim ;)
CezaAlp
CezaAlp OP ⭐ 19y
#51
8320 ile arasinda cok fark yokmus bende fiyati uygun diye alacam bunu

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
Yaralı style
CezaAlp
CezaAlp OP ⭐ 19y
#52
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
RAM
http://www.vatanbilgisayar.com/gskill-f ... I_ID=58035
Anakart:
http://www.vatanbilgisayar.com/anakart/ ... #allImages
Fan:
http://www.vatanbilgisayar.com/cooler-m ... I_ID=58836
Ekran kartı:
https://www.vatanbilgisayar.com/ekran-k ... I_ID=66600
İşlemci:
http://www.vatanbilgisayar.com/cpu---is ... I_ID=63901
HDD: (HDD veya SDD alacam)
http://www.vatanbilgisayar.com/Dahili%2 ... I_ID=62381
SDD:
http://www.vatanbilgisayar.com/corsair- ... I_ID=68438
KASA:
http://www.vatanbilgisayar.com/bilgisay ... #allImages


Son şekil budur,işlemciyi oc ile 4.2ghz de kullanırım.acaba ekran kartı için işlemci çok mu ezik kalır?
Forumlarda dolaşırken gördüm tasarım için vs. işlemci ezik kalırmı?
Yaralı style
Temet Nosce
#53
Hayır işlemci gayet iyi.
CezaAlp
CezaAlp OP ⭐ 19y
#54
Tamamdır , ilk fırsatta bu pc yi alacam.
Yaralı style
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#55
İşlemci kötü , ekran kartını kısıp GTX 660 Ti alıp işlemcini i7 4770'e çıkartabilirsin biraz üstüne ekleyerek.
İşlemcide ısrarcıysan , R7 serisi Mantle destekli bir ekran kartı tercih edebilirsin , en azından güncellemeyle darboğaz yapmaz oyunlarda.
SSD + HDD almalısın , ssd kesinlikle gerekli.
Yanlış hatırlamıyorsam kasa çok güzel bir kasa , içi geniş ve HDD montaj işlemi çok güzel.Yalnız SSD bölümü yok sanırım yanında aparatta gelmiyorsa kızak alman gerekiyor.

Bu arada seçtiğin işlemciyle 4770k karşılaşması yapılmış altında yorum ;

http://www.cpu-world.com/Compare/444/AM ... 4770K.html

Not as fast overall,
------------Performs insignificantly worse in graphics tasks and games,----------
Does not support some instructions,
No integrated GPU,
Needs somewhat more power


Bu arada 4770 grafik kartıyla beraber gelir eğer çok acelen yoksa ekran kartı almana gerek dahi yok , bir çok oyunu intel hd 4600 ile oynayabilirsin.Para biriktirdikten sonra istiyorsan yine gidip bir ekran kartı alabilirsin...

http://www.youtube.com/watch?v=onqZrfKPCeI
CezaAlp
CezaAlp OP ⭐ 19y
#56
Kasada ssd yeri var.Darboğaz dediğin ekran kartı iyi olduğundan işlemciye yüklenmesimi?. İşlemciyi fx8 8320 yapsam bu sorun düzelirmi?
Yaralı style
Temet Nosce
#57
Cok paran yoksa Intel tavsiye etmem. Amd ayni ozellikleri yari hatta 1/4 fiyatina veriyor zaten. Hem o islemci darbogaz olmaz en fazla isinir ama islemlerde aksama olmaz. Ama isimi garantiye alayim diyorsan Fx 8230 ile tamamlayabilirsin makinayi

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: