Icerige atla
Extraloob

Bi karnede en çok kaç 1'iniz oldu

· 62 Replies · 4.6K views · Page 3 / 4
Replies
M
mert5100 ⭐ 19y
#41
0 niye yok ❓ Sen beni beğenmiyor musun 😄 Hayatımda sadece 1 kez teşekkür aldım gerisi yaktir 8)

+1
A
archer96 ⭐ 18y
#42
hıc olmadı.
B
#43
2
V
ViruS_ ⭐ 19y
#44
ilk dönem 6 zayıff

Yıl sonu ortalama 3 zayıff


Allahtanki Kurtardım 😊

Burdaki çoğu hiç bir almadım diyen kişiler kesinlikle lise okumamışlardır 😄
S
Stephanos ⭐ 19y
#45
1 kere..
M
mert5100 ⭐ 19y
#46
ilk dönem 6 zayıff

Yıl sonu ortalama 3 zayıff


Allahtanki Kurtardım 😊

Burdaki çoğu hiç bir almadım diyen kişiler kesinlikle lise okumamışlardır :D

😁 😁
T
#47
ilk dönem 6 zayıff

Yıl sonu ortalama 3 zayıff


Allahtanki Kurtardım 😊

Burdaki çoğu hiç bir almadım diyen kişiler kesinlikle lise okumamışlardır :D

yada adam gibi okumuşlardır
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#48
ilk dönem 6 zayıff

Yıl sonu ortalama 3 zayıff


Allahtanki Kurtardım 😊

Burdaki çoğu hiç bir almadım diyen kişiler kesinlikle lise okumamışlardır :D

liseyi büyütmeyin bence tamam zor ama 1 düşürmek icinde bayagı cabalamak lazım bence...
tamam orta okula göre not düsebilir ama dedigim gibi 1 düşürmek icinde bayagı cabalamak lazım bence...
[ek #12654]
D
DARK_ ⭐ 19y
#49
Benim sadece 7.ci sınıfta fenim 1 di :? bidaha zayıfla karşılaşmadım ölede umuyorum 😄
K
kral_tr ⭐ 18y
#50
Hiç olmadı
K
kral_tr ⭐ 18y
#51
Hiç olmadı
G
#52
gecen sene 6 zayıfım vardı ama ortalamam 2.49 du sınavlarıda kacırınca kaldım 😄 😄 😄 1 sınavı versem sınıfı dorudan gecıyodum 😆 😆 😆
S
SnowFlake ⭐ 18y
#53
Hiç olmadı ki 3 ün altına inmedim, ztn 3 de sadece 69.85 ten matematik (:


69.85 ten benim bildiğim 70 düşüyo sizin okul biraz farklı galiba 🙄 69.50 olunca orda başlıo işte

benim en fazla 7 zayıfım oldu orta okulda sadece 1 kere teşekkür aldım diğerleri takdirdi lise zor geldi sonra 2. dönem 3 zayıfa düşdü 4 tane kursa gittim 😆 mat hocam bana hep seni geçircem der dururdu sınıfta diğer kızlara örnek olurdum hep 😁 yanımda oturan kızın akrabasıydı kız da mongolun tekiydi ben de çabuk kızan biriyim tartıştık o da hocaya gitti söledi ortalamam 45'e çok yakın olduğu halde bıraktı sınıfta notu benden düşük olanlar geçti ağustos sınavlarında da kağıdımı okumadan 12 verdi ve ben kaldım 2. sene yine lise 1'de ilk dönem 3 zayıf geldi 12,5 gün devamsızlık yapmasam 1 tane gelicekti 2. dönemde de zayıfsız 3,14 ortalamayla geçtim sonra o hocaya kapak da yaptım 🎅 2. sınıfta teşekkürün aşağısı kurtarmaz artık sözele geçtim çünkü 😁
E
EnDZoNe ⭐ 19y
#54
1 😄
A
addIcFb ⭐ 19y
#55
3 be hey gidi günler hey yaşlanıoruzz 😁
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#56
1 =(
A
Avenger ⭐ 18y
#57
0 tane 😁
W
WesT ⭐ 18y
#58
İyide hiç olmadı napıcam????
D
destiny ⭐ 18y
#59
Hayatımda 2 kere gördüm 6. ve 7. sınıftta Türkçem 1 gelmişti gerisi 4-5 😊
M
mertcangs ⭐ 18y
#60
0

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: