Icerige atla
Extraloob

Bi karnede en çok kaç 1'iniz oldu

· 62 Replies · 4.6K views · Page 2 / 4
Replies
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#21
çok zeki ve çalışkan bir öğrenciydim devamlı takdir alırdım, orta 2 de hatun olaylarına girdim lise 1 de 5 zayıf getirdim peder ifademi aldı sözlü olarak 😜

gittim kastırdım hepsini düzelttim sonrasında zati sadece geçecek notun peşinde koştum hatunlardan fazla fırsatım olmadı derslere akabinde üniv. önümü açtı :))

lise 1 e kadar bende hep takdir alırdım abi orta okulda ne varki...
lisede ise hep tesekküre tamah ettim suana kadar. bi türlü 4.5u yakalayamadım ortalamada hep kıyısından kösesinden döndüm lanet notun
[ek #12654]
U
Uykucu ⭐ 19y
#22
Hiç
D
dR.NooB ⭐ 19y
#23
çok zeki ve çalışkan bir öğrenciydim devamlı takdir alırdım, orta 2 de hatun olaylarına girdim lise 1 de 5 zayıf getirdim peder ifademi aldı sözlü olarak 😜

gittim kastırdım hepsini düzelttim sonrasında zati sadece geçecek notun peşinde koştum hatunlardan fazla fırsatım olmadı derslere akabinde üniv. önümü açtı :))

lise 1 e kadar bende hep takdir alırdım abi orta okulda ne varki...
lisede ise hep tesekküre tamah ettim suana kadar. bi türlü 4.5u yakalayamadım ortalamada hep kıyısından kösesinden döndüm lanet notun

+4,5 😈 😁

Lise 1 e kadar full takdir.
Lise 1 de 2 dönemde teşekkür
Lise 2 (say) ilk dönem bişi yok 😄
Lise 2 (say) 2.dönem teşekkür geliyor inş . 🤤 😁
P
Pennywise ⭐ 19y
#24
bu dönem 4 tane FF notum geldi, hukuk,sosyoloji,makro ekonomi ve ispanyolca,diğerleride sınırda gibi bişey.bunlarda 1 sayılır sanırsam 😉
Q
Quensis ⭐ 19y
#25
4 Tane görmüştüm geçen sene bu sene büyük ihtimalle 1 tane gelecek 🙄
T
#26
Hiç olmadı
hiç şıkkının olmaması kotu olmuş
T
TitusPullo ⭐ 19y
#27
lise 2 de birinci dönemdi 6 zayıfım vardı. 2 dönem hepsini düzeltmiştim =)
D
drotalion ⭐ 19y
#28
lise 2 de birinci dönemdi 6 zayıfım vardı. 2 dönem hepsini düzeltmiştim =)


aferim çalışkan çocuk 😜
T
TitusPullo ⭐ 19y
#29
lise 2 de birinci dönemdi 6 zayıfım vardı. 2 dönem hepsini düzeltmiştim =)


aferim çalışkan çocuk :P


😜
D
drotalion ⭐ 19y
#30
ya yanlış anlama 😄

Titus server da kimse yokken teke tek yapalımmı hem bana biraz alıştırma olur
C
#31
geçen donem 9 du bu donem 5
B
bannedddd ⭐ 19y
#32
4 tane.. 😄 😄 Eski zmn işte.. 😄
J
Jigsaw ⭐ 19y
#33
Matematik öğretmeniyle kavga etmiştim Lise 2'de, tüm sonuçlarım doğru olmasına rağmen yolunu beğenmediği için cevabımı kabul etmemişti. Ondan sonra tüm sınavlarında tüm cevapları doğru yaptım kasıp fakat yöntemi yazmayıp sadece s olarak yazdım. Haliyle matematikten 1 zayıfım olmuş oldu. Şimdiki aklım olsa tüm derslerim 0 olurdu zaten.
Q
Quincey ⭐ 18y
#34
benım en duşuk 4 oldu onunu için bu ankete katılmıyorum o seçenek yok ❗
J
#35
Lütfen ankete 0 ı da ekleyin oy veremiyorum. 😎 😆
.NET
.NET ⭐ 19y
#36
0 niye yok ❓ Sen beni beğenmiyor musun 😄 Hayatımda sadece 1 kez teşekkür aldım gerisi yaktir 😎
[F New]Solo Gitarist
I
#37
Bu ankete Cuma'dan sonra katılacağım. 😄
D
DeepdarK OP ⭐ 19y
#38
Bu ankete Cuma'dan sonra katılacağım. :D

Hehe
O
Old School ⭐ 19y
#39
0 ama öyle seçenek göremedim çalışkanımdır
M
mert5100 ⭐ 19y
#40
Hiç olmadı ki 3 ün altına inmedim, ztn 3 de sadece 69.85 ten matematik (:

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: