çok zeki ve çalışkan bir öğrenciydim devamlı takdir alırdım, orta 2 de hatun olaylarına girdim lise 1 de 5 zayıf getirdim peder ifademi aldı sözlü olarak 😜
gittim kastırdım hepsini düzelttim sonrasında zati sadece geçecek notun peşinde koştum hatunlardan fazla fırsatım olmadı derslere akabinde üniv. önümü açtı :))
lise 1 e kadar bende hep takdir alırdım abi orta okulda ne varki...
lisede ise hep tesekküre tamah ettim suana kadar. bi türlü 4.5u yakalayamadım ortalamada hep kıyısından kösesinden döndüm lanet notun