arkadaşlar titan serverında yeni char açtım şimdiye kadar hep bowcuydum şimdi full STR balde yaptım skilleri fire cold a verdim tabi bide blade in skilline sizce dorumu yapmışım yada bunları kaç lvle kadar açayım?
yardım ederseniz sevinirim arkadaşlar şimdiden teşekkürler....
bi bakarmısnız????
· 4 Replies · 2.1K views 0 reading
4 Replies
cold yapınca defans bakımından sağlam oluyor o bir gerçek ama yavaş kasarsın sabrederim diyorsan taş gibi charın olur ilerde 😄
A
AnatoliaFire1
⭐ 18y
Yavaş kasamam diyorsan coldu bırak lightning devam...
L
LoveForLife
⭐ 18y
Güzel böyle devam et cold 90 fire 90 blade 90 😄
Log in to write a reply.
Log In