HeHe Yumi yumi seninle 1-2 günde olsa aynı guild i paylaştık Çok ii birisin
Size basarılar dilerimm.. 😊
inş.. ii bi guild olursunz 😊
Teşekkur ederim extraokk
HeHe Yumi yumi seninle 1-2 günde olsa aynı guild i paylaştık Çok ii birisin
Size basarılar dilerimm.. 😊
inş.. ii bi guild olursunz 😊
Başarılar arkadaşlar da hemen bir başarı biraz zor çünkü Herkules serveri artık oturdu LVL 70+ adamlarla başarı sağlanır anca bu serverda... Yinede umarım istediğiniz yere gelirsiniz... kahvekeyfi
Beyler bi War yapalım mı ?
Zevkine
Yaww Ne Zamandıır War yapmıyooozzz
Sıkıntıdan Patladım wallaha
Hadi Zevkine bi yapalım extrabeer
Lütfen kendizi Küçümsemeyiiin
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap