Bildiğiniz bedava calışan ve banlanma riski bulunmayan bir bot varmı 1hafta bot ihtiyacım varda 🎅
Bedava bot
· 13 Replies · 1.9K views 0 reading
13 Replies
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
1 hafta içinde paralı botlar bile çıkarsa iyidir 😎
sroking var onda banlanma riski varmı acaba
yada mob canavarı otamatik secen bi ptogram lasımmmm :!!&%&!
iBot,SroKing,AgBot bedava.
PS: Her botta ban riski vardır.
PS: Her botta ban riski vardır.
otomatik canavar secen bi program olsa daha iyi olurrrr
L
LegendLess
⭐ 18y
botlar çıktı bile :S Goldbotlar çıkmasın yeter
iBot,SroKing,AgBot bedava.
PS: Her botta ban riski vardır.
her bot derken paralı botlardada mı ? ban riski var...
iBot,SroKing,AgBot bedava.
PS: Her botta ban riski vardır.
her bot derken paralı botlardada mı ? ban riski var...
Aynı IP'den botla 2-3 char açıp hiç silk almazsan,max 2 haftaya ban listesinde kendini görürsün.Silkroad fazla char açmayı bence hiç sevmiyor ve en çok bunu kınıyor.Silk almıs bi charın bedava veya paralı bot kullanmasında ban yeme riski aynıdır.
R
Roland Deschain
⭐ 19y
Herkesin kafasını kurcalayan ban noktasında biraz açıklama yapsam hiç fena olmayacak gibi...
Öncelikle, Joymax üçüncü parti yazılım ve exploit kullanan herkesi banlayacağını söyler. Bu pek doğru değil, zira silk alırsan banlanmazsın. Onun haricinde botunun ücretli-ücretsiz-crackli olması banlanmanı etkilemez.
Madde 1: Silk almıyorsan bot-multi kullanmayacaksın. Yoksa banlanırsın 😉
Madde 2: Botunun paralı olması banlanmanı engellemez. Sadece bot şirketine para kazandırır.
Bunları aklınızda bulundurun. Ben botumu kullanayım ama banlanmayayım diyorsanız, param da yok diyorsanız, kusura bakmayın 😊 En azından ayda 50 silk almaya çalışın, yoksa gözünüzün yaşına bakmıyorlar. Silkroad için harcadığınız parayı kısmak istiyorsanız, SROKing, iBot gibi ücretsiz botlara yönelin.
Botter'lara tavsiye: En iyi yöntem, Pre+Pet+Sbot'tur. Paraya kıyıp alın 😉
Kendi fikrim: iSRO'yu komple terkedin 😁
Öncelikle, Joymax üçüncü parti yazılım ve exploit kullanan herkesi banlayacağını söyler. Bu pek doğru değil, zira silk alırsan banlanmazsın. Onun haricinde botunun ücretli-ücretsiz-crackli olması banlanmanı etkilemez.
Madde 1: Silk almıyorsan bot-multi kullanmayacaksın. Yoksa banlanırsın 😉
Madde 2: Botunun paralı olması banlanmanı engellemez. Sadece bot şirketine para kazandırır.
Bunları aklınızda bulundurun. Ben botumu kullanayım ama banlanmayayım diyorsanız, param da yok diyorsanız, kusura bakmayın 😊 En azından ayda 50 silk almaya çalışın, yoksa gözünüzün yaşına bakmıyorlar. Silkroad için harcadığınız parayı kısmak istiyorsanız, SROKing, iBot gibi ücretsiz botlara yönelin.
Botter'lara tavsiye: En iyi yöntem, Pre+Pet+Sbot'tur. Paraya kıyıp alın 😉
Kendi fikrim: iSRO'yu komple terkedin 😁
sağol kardeş bend e50silk var şuan ama sürekli attırmıyrum silk m olarak açlışıyorum 🎅
Herkesin kafasını kurcalayan ban noktasında biraz açıklama yapsam hiç fena olmayacak gibi...
Öncelikle, Joymax üçüncü parti yazılım ve exploit kullanan herkesi banlayacağını söyler. Bu pek doğru değil, zira silk alırsan banlanmazsın. Onun haricinde botunun ücretli-ücretsiz-crackli olması banlanmanı etkilemez.
Madde 1: Silk almıyorsan bot-multi kullanmayacaksın. Yoksa banlanırsın 😉
Madde 2: Botunun paralı olması banlanmanı engellemez. Sadece bot şirketine para kazandırır.
Bunları aklınızda bulundurun. Ben botumu kullanayım ama banlanmayayım diyorsanız, param da yok diyorsanız, kusura bakmayın 😊 En azından ayda 50 silk almaya çalışın, yoksa gözünüzün yaşına bakmıyorlar. Silkroad için harcadığınız parayı kısmak istiyorsanız, SROKing, iBot gibi ücretsiz botlara yönelin.
Botter'lara tavsiye: En iyi yöntem, Pre+Pet+Sbot'tur. Paraya kıyıp alın 😉
Kendi fikrim: iSRO'yu komple terkedin 😁
+1978 😘
botlar çıktı bile :S Goldbotlar çıkmasın yeter
Log in to write a reply.
Log In