Icerige atla
Extraloob

Bedava bot

· 13 Yanıt · 1.9K görüntüleme
D
DEVIL_SHARK OP ⭐ 17y
#1
Bildiğiniz bedava calışan ve banlanma riski bulunmayan bir bot varmı 1hafta bot ihtiyacım varda 🎅
13 Yanıt
I
#2
1 hafta içinde paralı botlar bile çıkarsa iyidir 😎
D
DEVIL_SHARK OP ⭐ 17y
#3
sroking var onda banlanma riski varmı acaba
D
DEVIL_SHARK OP ⭐ 17y
#4
yada mob canavarı otamatik secen bi ptogram lasımmmm :!!&%&!
F
Furina ⭐ 19y
#5
iBot,SroKing,AgBot bedava.
PS: Her botta ban riski vardır.
D
DEVIL_SHARK OP ⭐ 17y
#6
otomatik canavar secen bi program olsa daha iyi olurrrr
L
LegendLess ⭐ 18y
#7
botlar çıktı bile :S Goldbotlar çıkmasın yeter
A
alibey587 ⭐ 18y
#8
iBot,SroKing,AgBot bedava.
PS: Her botta ban riski vardır.

her bot derken paralı botlardada mı ? ban riski var...
T
Torquel ⭐ 19y
#9
iBot,SroKing,AgBot bedava.
PS: Her botta ban riski vardır.

her bot derken paralı botlardada mı ? ban riski var...


Aynı IP'den botla 2-3 char açıp hiç silk almazsan,max 2 haftaya ban listesinde kendini görürsün.Silkroad fazla char açmayı bence hiç sevmiyor ve en çok bunu kınıyor.Silk almıs bi charın bedava veya paralı bot kullanmasında ban yeme riski aynıdır.
R
#10
Herkesin kafasını kurcalayan ban noktasında biraz açıklama yapsam hiç fena olmayacak gibi...

Öncelikle, Joymax üçüncü parti yazılım ve exploit kullanan herkesi banlayacağını söyler. Bu pek doğru değil, zira silk alırsan banlanmazsın. Onun haricinde botunun ücretli-ücretsiz-crackli olması banlanmanı etkilemez.

Madde 1: Silk almıyorsan bot-multi kullanmayacaksın. Yoksa banlanırsın 😉
Madde 2: Botunun paralı olması banlanmanı engellemez. Sadece bot şirketine para kazandırır.

Bunları aklınızda bulundurun. Ben botumu kullanayım ama banlanmayayım diyorsanız, param da yok diyorsanız, kusura bakmayın 😊 En azından ayda 50 silk almaya çalışın, yoksa gözünüzün yaşına bakmıyorlar. Silkroad için harcadığınız parayı kısmak istiyorsanız, SROKing, iBot gibi ücretsiz botlara yönelin.

Botter'lara tavsiye: En iyi yöntem, Pre+Pet+Sbot'tur. Paraya kıyıp alın 😉

Kendi fikrim: iSRO'yu komple terkedin 😁
D
DEVIL_SHARK OP ⭐ 17y
#11
sağol kardeş bend e50silk var şuan ama sürekli attırmıyrum silk m olarak açlışıyorum 🎅
M
Macro ⭐ 19y
#12
Herkesin kafasını kurcalayan ban noktasında biraz açıklama yapsam hiç fena olmayacak gibi...

Öncelikle, Joymax üçüncü parti yazılım ve exploit kullanan herkesi banlayacağını söyler. Bu pek doğru değil, zira silk alırsan banlanmazsın. Onun haricinde botunun ücretli-ücretsiz-crackli olması banlanmanı etkilemez.

Madde 1: Silk almıyorsan bot-multi kullanmayacaksın. Yoksa banlanırsın 😉
Madde 2: Botunun paralı olması banlanmanı engellemez. Sadece bot şirketine para kazandırır.

Bunları aklınızda bulundurun. Ben botumu kullanayım ama banlanmayayım diyorsanız, param da yok diyorsanız, kusura bakmayın 😊 En azından ayda 50 silk almaya çalışın, yoksa gözünüzün yaşına bakmıyorlar. Silkroad için harcadığınız parayı kısmak istiyorsanız, SROKing, iBot gibi ücretsiz botlara yönelin.

Botter'lara tavsiye: En iyi yöntem, Pre+Pet+Sbot'tur. Paraya kıyıp alın 😉

Kendi fikrim: iSRO'yu komple terkedin 😁


+1978 😘
E
exotic ⭐ 18y
#13
botlar çıktı bile :S Goldbotlar çıkmasın yeter

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: