adaylar açtıkları topiclerin linklerin buradan belirtsin pls.
Basketbol Fan Club ~ Bölum Yetkilileri Aranıyor
· 35 Yanıt · 4.4K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Ben de açarsam dmod olabilicek miyim ? 😆
Onu geçtim de yetkililer arasında benim de bulunmam güzel olurdu lakin mümkün müdür bilemiyorum..
Onu geçtim de yetkililer arasında benim de bulunmam güzel olurdu lakin mümkün müdür bilemiyorum..
[F New]Solo Gitarist
Bro bu iş ne zaman sonlanacak ? 🍿
1 Hafta surer.
hemen sonlanmasın aday adayı olabilrim ^^ 😄
izniniz olursa bende talibim bu göreve fan club için başvurumu yaptım bu da ilk paylaşımım^^
viewtopic.php?f=701&t=136334&p=1546275#p1546275
viewtopic.php?f=701&t=136334&p=1546275#p1546275
Bence şimdi yapalım yoksa çok işiniz olur.
adaylığımı koymak istiyorum buda topic^^
viewtopic.php?f=701&t=136334&p=1546419#p1546419
ps=kaç tane d.mod alınacak?
viewtopic.php?f=701&t=136334&p=1546419#p1546419
ps=kaç tane d.mod alınacak?
Bence şimdi yapalım yoksa çok işiniz olur.
Neyi şimdi yapalım ?
[F New]Solo Gitarist
Fre3sTyLe, Deneme Moderatorluğe uygun gorulmuştur, herkese teşekkurler.
Fre3sTyLe, Deneme Moderatorluğe uygun gorulmuştur, herkese teşekkurler.
Başka dmod alınmayacaksa kilitleyelim topici sabitten de indirelim ?
[F New]Solo Gitarist
Teşekkür ederim.Layık olacağım. 🍺
@wW
sadece 1 deneme mod layık goruldu hacım indiriyorum sabitten.
/Kilit.
sadece 1 deneme mod layık goruldu hacım indiriyorum sabitten.
/Kilit.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap