Icerige atla
Extraloob

+ basamıorum xD

· 5 Yanıt · 1.6K görüntüleme
O
Onitsuka OP ⭐ 17y
#1
Arkadaslar sbotu yeni aldım fakat +basmaya calısırken olmuyor no elixir left diyor basmıyor .


invetorynın ilkini silahı koydum elixirleri yanına bide lucky koydum basmıyor.
5 Yanıt
M
McBlue ⭐ 19y
#2
ya bende bot olsunda + basma sorunu olsun 😄
O
Onitsuka OP ⭐ 17y
#3
tamam beyler kilitliyebilrsiniz . Scrool cekmeyi unutmusum:D ztn +4 bile olmadı +3 de puff:D
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#4
botu bizden aldınız hemen sorunlar başladı tabi bir de teşekkür etseydiniz keşke 😄
O
Onitsuka OP ⭐ 17y
#5
botu bizden aldınız hemen sorunlar başladı tabi bir de teşekkür etseydiniz keşke :D



aaa hakkımı yiyon ettim ya teşekkür:):)

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: