Arkadaslar sbotu yeni aldım fakat +basmaya calısırken olmuyor no elixir left diyor basmıyor .
invetorynın ilkini silahı koydum elixirleri yanına bide lucky koydum basmıyor.
+ basamıorum xD
· 5 Yanıt · 1.6K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
ya bende bot olsunda + basma sorunu olsun 😄
tamam beyler kilitliyebilrsiniz . Scrool cekmeyi unutmusum:D ztn +4 bile olmadı +3 de puff:D
botu bizden aldınız hemen sorunlar başladı tabi bir de teşekkür etseydiniz keşke 😄
botu bizden aldınız hemen sorunlar başladı tabi bir de teşekkür etseydiniz keşke :D
aaa hakkımı yiyon ettim ya teşekkür:):)
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap