Icerige atla
Extraloob

Barıs Manco Abimizi Unutmayın...

· 60 Replies · 5.5K views · Page 2 / 3
Replies
V
Von Dutch ⭐ 17y
#21
saygı ile anıyoruz ❤️

😘 🤘
H
#22
saygı ile anıyoruz nur içinde yatsın
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#23






Spoiler



Spoiler



Spoiler



Spoiler



Barış Manço (d. 2 Ocak 1943, İstanbul - ö. 1 Şubat 1999, İstanbul) Türk besteci[1], şarkı sözü yazarı, gezgin ve TV programı yapımcısıdır.Soyadı soylarının dayandığı Konyalı Karamanço aşiretinden gelir. Türkiye'de rock müziğin öncülerinden, Anadolu Rock türünün kurucu üyelerindendir. Müziğe başlangıcı Galatasaray lisesinde olmuştur.[2] Eğitimini Belçika Kraliyet Akademisi'nde almıştır. Bestelediği 200’ün üzerindeki şarkısı[3], kendisine 12 altın ve bir platin albüm ve kaset ödülü kazandırdı.[4][5] Bu şarkıların bir bölümü daha sonra Arapça, Bulgarca, Flemenkçe, Fransızca, İbranice, İngilizce, Japonca ve Yunanca olarak yorumlandı ve Barış Manço, kimi şarkılarını günlük hayatından aldı. “Domates, Biber, Patlıcan”, buna bir örnektir.



Saygi ile aniyoruz




S
#24
Çocukluğumun Kralıydı bu herif resmen. Ama Barışmanco diyemezdim. Barışman amca derdim 😁 😁 🙏 🙏
D
Doma$no ⭐ 18y
#25
Sadece bir sanatçı değil aynı zamanda İnsaniyet Yönüde Olan yani amacı para kazanmak olmayan bir abimizdi.. Saygıyla anıyoruzz 🙏 🙏
G
GreenPearL ⭐ 17y
#26
Böyle bir İnsan bi daha gelmez ve gelmeyecektir.Biz Barış abimizi unutmadik.Hala onun şarkılarıyla düşünüp , aynı zamanda hüzünleniyoruz.Lütfen sizde Unutmayın , unutturmayın.ALLAH RAHMET EYLESİN NUR İÇİNDE YATSIN ABİMİZ. pray: pray: pray: pray: pray: pray: 🙏 🙏 🙏 🙏 🙏 😢 😢 😢 😢 ❤️ ❤️ ❤️ 🙏 🙏 pray: pray: pray:
K
KissBerry ⭐ 17y
#27
Unutmadık - Unutmayacağız .. Saygıyla anıyorum kendisini, nur içinde yatsın 🙏 ❤️
M
Milano ⭐ 18y
#28
Büyük üstad, nur içinde yat ❤️
F
Frequency ⭐ 18y
#29
🍺
Unutmadık - Unutmayacağız .. Saygıyla anıyorum kendisini, nur içinde yatsın 🙏 ❤️
G
#30
Sanat ustamızı saygıyla anıyoruz.^^ ❤️
K
KuRaLp ⭐ 17y
#31
Saygıyla anıyoruz seni asla unutamayacağız büyük ÜSTAD !!
D
DaRKWaTcH ⭐ 19y
#32
Unutulur mu öldüğünde ağladığımı bilirim o zaman çocuktum.
B
Beijo ⭐ 19y
#33
Unutulur mu öldüğünde ağladığımı bilirim o zaman çocuktum.

aynen yaw bende çok üzülmüştüm...
nur içinde yatsın büyük üstad ❤️
X
Xplosive ⭐ 17y
#34
Mekanın cennet olsun Barış Abi 😘
S
SnowFlake ⭐ 18y
#35
Bu ülkenin yetiştirdiği en büyük değerlerdendir Barış Abi 😊
Öldüğünde 7 yaşındaydım günlerce ağlamış ertesi gün olan doğum günümü kutlatmamıştım aileme...
Nur içinde yat şarkılarınla saygı duruşundayım 🎭
Her kahraman gibi erken gittin... ❤️
Advance
Advance ⭐ 18y
#36
Bu ülkenin yetiştirdiği en büyük değerlerdendir Barış Abi 😊
Öldüğünde 7 yaşındaydım günlerce ağlamış ertesi gün olan doğum günümü kutlatmamıştım aileme...
Nur içinde yat şarkılarınla saygı duruşundayım 🎭
Her kahraman gibi erken gittin... ❤️

o zaman yarın birilerinin doğum günü var 🎭
ps:ayrıca extraloobun kuruluş yıldönümü 😜
A
Arcadia ⭐ 17y
#37
Büyük üstad, nur içinde yat ❤️
N
Neverex ⭐ 17y
#38
saygıyla anıyoruz 😳 😢
K
Kobe ⭐ 19y
#39
Saygıyla anıyoruz.
C
Cryolite ⭐ 19y
#40
Büyük üstad, nur içinde yat ❤️

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: