Icerige atla
Extraloob

Barıs Manco Abimizi Unutmayın...

· 60 Replies · 5.5K views · Page 3 / 3
Replies
Q
Quattro ⭐ 19y
#41
Allah rahmet eylesin ruhun şad olsun koca çınar
Kalkandelen
#42
Saygıyla Anıyoruz , Mekanı Cennet Olsun 😢
S
SoGood ⭐ 17y
#43
Unutmadık - Unutmayacağız .. Saygıyla anıyorum kendisini, nur içinde yatsın 🙏 ❤️

❤️
D
Deadly_TR ⭐ 18y
#44
çok güzel olmuş burası online oyun sitesi olduğu kadarda insanlık sitesi türk sanat camiasında bu kadar değerli bir kişiyi anmamız çok güzel gerçekden bu konuyu açan arkadaşımıza samimeyetle teşekkür ederim
I
#45
Unutmadık - Unutmayacağız .. Saygıyla anıyorum kendisini, nur içinde yatsın 🙏 ❤️
Windy
Windy ⭐ 19y
#46
Dağlar izin verdimi usta,sevdiğini son bir kez görebildinmi?


nur içinde yat ❤️ kalbimizdesin ❤️
T
TorQ ⭐ 17y
#47
Türkiyenin Yetiştirdiği Büyük Üstadlardan Büyük Müzisyen
Nur İçinde Yat ❤️
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#48
Ahh ahh daha dün gibi hatırlıyorum sunduğu programları. şarkılarıda hala kulağımda çınlıyor.

Mekânı cennet olsun. ❤️ 😢
M
murtada123 ⭐ 17y
#49
Unutmadık - Unutmayacağız .. Saygıyla anıyorum kendisini, nur içinde yatsın
T
Tuxedoed ⭐ 18y
#50
Unutmadık - Unutmayacağız .. Saygıyla anıyorum kendisini, nur içinde yatsın 🙏 ❤️


❤️ ❤️
B
BaSoryong ⭐ 18y
#51
Şarkıları yıllar sonra bile söyleniyo dinleniyo unutmak mümkün mü bu büyük sanatçıyı.Saygı ile anıyoruz..
G
Guernica ⭐ 18y
#52
Turkiye'de Sanatcı niteliğini Yakıştırdıgım tek insan Unutmak elimizde değil Kalbimizdesin ❤️
eskiler bilir
B
Belarj ⭐ 17y
#53
allah rahmet eylesin
[F diye korkma, azız diye çekinme.”[/B]''Bilge Tonyukuk''
A
Anodyse ⭐ 17y
#54
saygıyla anıyorum kendisini. adı her kulağıma geldiğimde aklıma hala kol düğmeleri şarkısının sözleri gelir nedense. çok severdim...
T
Trixie ⭐ 17y
#55
nur içinde yatsın bi dönem birçok çocuk onun şarkılarıyla eğlenip coştu. büyük bi sanat adamıydı gerçekten!
S
SLeRockche ⭐ 18y
#56
Böyle bir üstadı kaybetmek hepimiz için acı verici Şarkılarıyla olsun çocuklar ve insanlarla olsun iletişiminde Muhteşem biriydi Unutmadık-Unutmayacağız.
J
JetHomme ⭐ 19y
#57
Seni Çağırır GülPembe....

Allah Rahmet Eylesin... Nur İçinde Yatsın...
M
Mirage ⭐ 19y
#58
Barış Manço abimizi saygıyla anıyoruz. ❤️
J
#59
Nur İçinde Yatsın Toprağı Bol Olsun Mekanı Cennet olsun inşallah!!! Unutulmaz bir Efsanedir Barış Manço Saygı ile Anıyoruz!!!
C
Crisis OP ⭐ 19y
#60
çok güzel olmuş burası online oyun sitesi olduğu kadarda insanlık sitesi türk sanat camiasında bu kadar değerli bir kişiyi anmamız çok güzel gerçekden bu konuyu açan arkadaşımıza samimeyetle teşekkür ederim

tesekkür ederim 😘 asla unutulmaması gereken birisi Barıs abimiz... 🤝

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: