öğlen Sbottun gianta 1-2 skil vurup baska yaratıklara daldıgını söylemiştim dediğin 2 şeyi yatptım(biri zaten yapılmıstı)ama tekrar gianta dalıp bırakıyo diger mobra gidiyo ve sürekli ölüyo sabahtan beri deli oldum ya :S:S Bot niye böyle bi SAcmalık yapıyo anlamıyorum zerki doldurup mu dalacak onun için mi dalmıyo bilmiyorum :S:S
aynıı sorun :S ExtroLoob bi BakArmısın??
· 1 Yanıt · 1.2K görüntüleme 0 okuyor
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap