ya bu bende dserecem yeniyim yazıyo aslında öğreniyorum olması lazımdı niye düzelmedi hala öffff
bu xzibik mi yapdı herşeyi ya
avrupada pot basmayla ilgili sorunu olan avrmı
· 21 Replies · 4.8K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
Log in to write a reply.
Log In