Icerige atla
Extraloob

Avatar:The Last Airbender ^FAN CLUB^

· 918 Yanıt · 101K görüntüleme · Sayfa 38 / 46
Yanıtlar
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#741
bittiğinde devam edilmeyebilirdi en azından bu kadar abartılmayabilirdi neyse...
takılın kafanıza göre 3500 yapınca da 5000 olarak iddiaya girersin ;)

bn yinede saygımı gösterip özür diliyorum umarım burda fazla konuştuğum için beni affedersiniz biraz haddimi aştıysamda afedersiniz 😳
M
mertcangs ⭐ 18y
#742
daha dizi bitti sayılmaz türkçe dublajlı 10bölüm daha gelmediki 😎
A
Anthem ⭐ 18y
#743
adam doru soluyo sadece alt yazililar var
A
Aleral ⭐ 18y
#744
adam doru soluyo sadece alt yazililar var


Yapma şimdi siz 60 sayfadır o kalan 10 bölüm için mi konuştunuz :? bu konuyu daha fazla uzatmayın... msn irc yahoo gibi programlar yazmışlar onları bir deneyin hadi kolay gelsin 😉
B
BlueLight ⭐ 18y
#745
adam doru soluyo sadece alt yazililar var


Yapma şimdi siz 60 sayfadır o kalan 10 bölüm için mi konuştunuz :? bu konuyu daha fazla uzatmayın... msn irc yahoo gibi programlar yazmışlar onları bir deneyin hadi kolay gelsin ;)

60 sayfa önce sadece 10 bölüm kalmamıştıki :S
W
#746
ironeye_TR topicin ilk post'unda ''bilmeyenler için küçük bir bakış '' demişsin ve wikipedi'dan alıntı yapmışsın lakin yazılardaki başlıkların yanlarında ki ''değiştir'' ikonlarını dahi silmemişin yafh 😄 yani o kadar zor bişi olmasa gerek sen direct kopyala-yapıştır yapmışın ama küçük ayrıntılara da dikkat etmek gerek!!!
S
Stephanos ⭐ 19y
#747
haha vikiden [ç]alıntı ^_^ Değiştir seçenekleri bari onları düzeltseydin 🙄
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#748
görmemişdim o sırada 😁 ilker_gs den alıntıydı oda biyerden alıntı yapmış dur sileyim şimdi 😁
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#749
bluelight şu topice bkar msn son mesajıma yani 😁

viewtopic.php?f=215&t=72233
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#750
ewt uyeler sizde en sevdiğiniz karakterin ss sini koyunda editliyim topici yine 😉
C
carlos ⭐ 19y
#751
Herkeze iii akşamlar ve İİ kasmalar (silkroad için) başka bişey deil 😁
M
Midbroke ⭐ 18y
#752
Herkeze iii akşamlar ve İİ kasmalar (silkroad için) başka bişey deil 😁


Ölümüne Avatar ha eheh . 😄 Ne var şu avatarda bu kadar güzel anlamadım gitti yav.
C
carlos ⭐ 19y
#753
İzle Gör Hacım Anlatılmaz yaşanır 👍
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#754
ewt uyeler sizde en sevdiğiniz karakterin ss sini koyunda editliyim topici yine ;)

😉
B
BlueLight ⭐ 18y
#755
Ne zaman fan club açılcak
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#756
Ne zaman fan club açılcak

kaç gündür ozkan94 yok konuşcamda bi türlü bulamıyom heralde açılamıyacak 🙄
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#757
beyler bişi soracam bana türkçe alt yazılı tüm bölümleri içeren tıkla izle link verebilir msniz (yanlız kesinlikle türkçe altyazılı olacak trükçe dublaj olmayacak tmm mı şimdiden link veren herkese tşk ederim)
B
BlueLight ⭐ 18y
#758
Neden öle olcak dublaj daha iyi degilmi ???
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#759
yok adamların gerçek seslerini duymak istiyom 😁
B
BlueLight ⭐ 18y
#760
Alt yazılı yazıları okumakan filmi izleyemiyosun XD

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: