anam onu bn nie gormedim ironeye onu bna ekle 😄
Avatar:The Last Airbender ^FAN CLUB^
· 918 Yanıt · 101K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 37 / 46
Yanıtlar
anam onu bn nie gormedim ironeye onu bna ekle :D
oke ekliyom 😁
blueninkini ama
hade bn kaciom bb
ßß
blue oyunda msn ❓
blue oyunda msn ❓
Burası sohbet odası değil.
Messenger denilen programa başvurunuz.
Messenger denilen programa başvurunuz.
tmm abi özür dileriz 🙄
Hayır yaw o benimdi 😞 😞 Hyrrrr oooo benimmmmdddiii
İmzama bknz.
İmzama bknz.
ney senin ne diyon olm 😄
edit-ne dediğini anladım ama o resmi koymadım merak etme 😁
edit-ne dediğini anladım ama o resmi koymadım merak etme 😁
Azula yı ben toph dan daha çok seviom ki xD ^^ Azula ley ley ley azula şak şak şak azula tak tak tak katara yuuuuuuuuuuuu katara yuuuuu xD
ii tmm bluelight yazan yere azulanın başka bi fotosunu koyuyom bak şimdi editliycem
Sana sukili bi imza yapıyımmı xD Süper bi rsm buldum xD
beyler siz messengera geçmediniz mi ?
Sukili bi imza yapıyımmı dedim ne var bunda ? Sukide sonuçta bir avaar karakteri :S
62 sayfa boyunca suki konuşmuş olduğunuzu düşünmüyorum tebrikler post kasmak için güzel bi yöntem ☕
post kasmak isteseydik forum oyunları bence daha uygundu ☕
tmm beyler bayanlar kavge etmeyin biz burda post kasmıyoz ama paylaşımda yapmıyoz ndn diyosanız bitmiş bi dizi için paylaşım yapamayız heralde konu boşmu durucak bizde avatar hakkında konuşuyoz eğer rahatsız olunuyosa yazmayı bırakabiliriz 😉
@BlueLight
tmm sen suki li bi imza yap 😉
@BlueLight
tmm sen suki li bi imza yap 😉
tmm beyler bayanlar kavge etmeyin biz burda post kasmıyoz ama paylaşımda yapmıyoz ndn diyosanız bitmiş bi dizi için paylaşım yapamayız heralde konu boşmu durucak bizde avatar hakkında konuşuyoz eğer rahatsız olunuyosa yazmayı bırakabiliriz 😉
@BlueLight
tmm sen suki li bi imza yap ;)
kavga amaçlı hiç bir zaman mesaj yazmam derdim post kasılması değil istediğiniz kadar kasın ilgilenmem ama bıktırmaya başladınız 16 ağustosa kadar 3500 post atmayı amaçlayan biri var karşımda paylaşım amaçlı değilse neden açıldı bu konu tek açıklaması var buraya adam çekip sohbet ediyoruz ne var bunda diyerek post kasmaktır evet rahatsızlık duyuyorum
Evet beyler anladığım kadarıyla o ilker akadas ban yemiş bnde burdan devam ediyim dedim 😁 bu yazıların hepsi o arkadastan [Ç]alıntıdır 😈
bunu yazan da sensin madem bitmiş bi dizi madem konusu kapatıldı neden tekrar açma gereği duydunuz uzatmak istemiyorum kısa kesiyorum...
tmm beyler bayanlar kavge etmeyin biz burda post kasmıyoz ama paylaşımda yapmıyoz ndn diyosanız bitmiş bi dizi için paylaşım yapamayız heralde konu boşmu durucak bizde avatar hakkında konuşuyoz eğer rahatsız olunuyosa yazmayı bırakabiliriz 😉
@BlueLight
tmm sen suki li bi imza yap ;)
kavga amaçlı hiç bir zaman mesaj yazmam derdim post kasılması değil istediğiniz kadar kasın ilgilenmem ama bıktırmaya başladınız 16 ağustosa kadar 3500 post atmayı amaçlayan biri var karşımda paylaşım amaçlı değilse neden açıldı bu konu tek açıklaması var buraya adam çekip sohbet ediyoruz ne var bunda diyerek post kasmaktır evet rahatsızlık duyuyorumEvet beyler anladığım kadarıyla o ilker akadas ban yemiş bnde burdan devam ediyim dedim 😁 bu yazıların hepsi o arkadastan [Ç]alıntıdır 😈
bunu yazan da sensin madem bitmiş bi dizi madem konusu kapatıldı neden tekrar açma gereği duydunuz uzatmak istemiyorum kısa kesiyorum...
konuyu ilk açtığımda dizi daha bitmemiştiki :?
bu arada o 16 ağustos olayı şakaydı inandın mı gerçekden öle bi iddaa olamazki ztn 😐
bittiğinde devam edilmeyebilirdi en azından bu kadar abartılmayabilirdi neyse...
takılın kafanıza göre 3500 yapınca da 5000 olarak iddiaya girersin 😉
takılın kafanıza göre 3500 yapınca da 5000 olarak iddiaya girersin 😉
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap