Icerige atla
Extraloob

Avatar:The Last Airbender ^FAN CLUB^

· 918 Yanıt · 101K görüntüleme · Sayfa 37 / 46
Yanıtlar
A
Anthem ⭐ 18y
#721
anam onu bn nie gormedim ironeye onu bna ekle 😄
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#722
anam onu bn nie gormedim ironeye onu bna ekle :D

oke ekliyom 😁
A
Anthem ⭐ 18y
#723
blueninkini ama
A
Anthem ⭐ 18y
#724
hade bn kaciom bb
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#725
ßß

blue oyunda msn ❓
M
Morwena ⭐ 19y
#726
Burası sohbet odası değil.
Messenger denilen programa başvurunuz.
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#727
tmm abi özür dileriz 🙄
B
BlueLight ⭐ 18y
#728
Hayır yaw o benimdi 😞 😞 Hyrrrr oooo benimmmmdddiii

İmzama bknz.
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#729
ney senin ne diyon olm 😄

edit-ne dediğini anladım ama o resmi koymadım merak etme 😁
B
BlueLight ⭐ 18y
#730
Azula yı ben toph dan daha çok seviom ki xD ^^ Azula ley ley ley azula şak şak şak azula tak tak tak katara yuuuuuuuuuuuu katara yuuuuu xD
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#731
ii tmm bluelight yazan yere azulanın başka bi fotosunu koyuyom bak şimdi editliycem
B
BlueLight ⭐ 18y
#732
Sana sukili bi imza yapıyımmı xD Süper bi rsm buldum xD
M
Morwena ⭐ 19y
#733
beyler siz messengera geçmediniz mi ?
B
BlueLight ⭐ 18y
#734
Sukili bi imza yapıyımmı dedim ne var bunda ? Sukide sonuçta bir avaar karakteri :S
S
SnowFlake ⭐ 18y
#735
62 sayfa boyunca suki konuşmuş olduğunuzu düşünmüyorum tebrikler post kasmak için güzel bi yöntem ☕
B
BlueLight ⭐ 18y
#736
post kasmak isteseydik forum oyunları bence daha uygundu ☕
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#737
tmm beyler bayanlar kavge etmeyin biz burda post kasmıyoz ama paylaşımda yapmıyoz ndn diyosanız bitmiş bi dizi için paylaşım yapamayız heralde konu boşmu durucak bizde avatar hakkında konuşuyoz eğer rahatsız olunuyosa yazmayı bırakabiliriz 😉

@BlueLight

tmm sen suki li bi imza yap 😉
S
SnowFlake ⭐ 18y
#738
tmm beyler bayanlar kavge etmeyin biz burda post kasmıyoz ama paylaşımda yapmıyoz ndn diyosanız bitmiş bi dizi için paylaşım yapamayız heralde konu boşmu durucak bizde avatar hakkında konuşuyoz eğer rahatsız olunuyosa yazmayı bırakabiliriz 😉

@BlueLight

tmm sen suki li bi imza yap ;)

kavga amaçlı hiç bir zaman mesaj yazmam derdim post kasılması değil istediğiniz kadar kasın ilgilenmem ama bıktırmaya başladınız 16 ağustosa kadar 3500 post atmayı amaçlayan biri var karşımda paylaşım amaçlı değilse neden açıldı bu konu tek açıklaması var buraya adam çekip sohbet ediyoruz ne var bunda diyerek post kasmaktır evet rahatsızlık duyuyorum

Evet beyler anladığım kadarıyla o ilker akadas ban yemiş bnde burdan devam ediyim dedim 😁 bu yazıların hepsi o arkadastan [Ç]alıntıdır 😈

bunu yazan da sensin madem bitmiş bi dizi madem konusu kapatıldı neden tekrar açma gereği duydunuz uzatmak istemiyorum kısa kesiyorum...
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#739
tmm beyler bayanlar kavge etmeyin biz burda post kasmıyoz ama paylaşımda yapmıyoz ndn diyosanız bitmiş bi dizi için paylaşım yapamayız heralde konu boşmu durucak bizde avatar hakkında konuşuyoz eğer rahatsız olunuyosa yazmayı bırakabiliriz 😉

@BlueLight

tmm sen suki li bi imza yap ;)

kavga amaçlı hiç bir zaman mesaj yazmam derdim post kasılması değil istediğiniz kadar kasın ilgilenmem ama bıktırmaya başladınız 16 ağustosa kadar 3500 post atmayı amaçlayan biri var karşımda paylaşım amaçlı değilse neden açıldı bu konu tek açıklaması var buraya adam çekip sohbet ediyoruz ne var bunda diyerek post kasmaktır evet rahatsızlık duyuyorum

Evet beyler anladığım kadarıyla o ilker akadas ban yemiş bnde burdan devam ediyim dedim 😁 bu yazıların hepsi o arkadastan [Ç]alıntıdır 😈

bunu yazan da sensin madem bitmiş bi dizi madem konusu kapatıldı neden tekrar açma gereği duydunuz uzatmak istemiyorum kısa kesiyorum...

konuyu ilk açtığımda dizi daha bitmemiştiki :?

bu arada o 16 ağustos olayı şakaydı inandın mı gerçekden öle bi iddaa olamazki ztn 😐
S
SnowFlake ⭐ 18y
#740
bittiğinde devam edilmeyebilirdi en azından bu kadar abartılmayabilirdi neyse...
takılın kafanıza göre 3500 yapınca da 5000 olarak iddiaya girersin 😉

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: