up hehe 😄
Avatar:The Last Airbender ^FAN CLUB^
· 918 Yanıt · 101K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 17 / 46
Yanıtlar
iron son imza ne öle ayıp yaw
bu arada zutara-kataang-zumai-zutaraang filan bişiler varmıış onlar ney
bu arada zutara-kataang-zumai-zutaraang filan bişiler varmıış onlar ney
iron son imza ne öle ayıp yaw
bu arada zutara-kataang-zumai-zutaraang filan bişiler varmıış onlar ney
zutara da zukoyla katar ilişkide felan kataang ztn bnim imzamdaki zukmai zuko ve mai ilişkisi felan
zutaraang kısacası g*y 😁 😈 (daha ayrıntıya girerdim ama neyse 😈 )
zutarang ne be zuko aang katara xD
ewet beyler artık bluelight fun clubun ps useri herkese h.o 😁 ayrıca userbarlarda yolda 😘 (user varları bn yapmıyom başka yerden buluyom he 😁 )
Ben yapıom hatırlattıgın iyi oldu ^^
Ben yapıom hatırlattıgın iyi oldu ^^
bnde ps yapıyom ama okdr ii değilim dahada yeni başladım üstelik bak bunlarda çalışmam 😘
viewtopic.php?f=309&t=68590
şu anda ii değiller ama yakında çok gzl şeyler yapacama inanıyom 🍺 😘
he ayrıca ozmn user barları ve fun clubun kendine ait imzasını sen yaparsın tmm başkalarındna çalıntı yapmayalım şimdi 😘
up
W
Winlerspring
⭐ 18y
Yönetici seçim felan yapılıyomu burda 😄
Yönetici seçim felan yapılıyomu burda :D
fun club normal bi şekilde açılana kdr (örgütleninceye kdr 😁 ) yönetici bnim 😘
he bu arada başkan yardımcısısa (örgütleninceye kdr 😆 ) ozkan94 olsun bare 😄
W
Winlerspring
⭐ 18y
Bu kadar uyeyle biraz zor alır ama eğer herkezi haberdar ederseniz ve guzel paylaşımlarda bulursanız kısa surede hak ettiği yeri alır bu fun club!!!
Bu kadar uyeyle biraz zor alır ama eğer herkezi haberdar ederseniz ve guzel paylaşımlarda bulursanız kısa surede hak ettiği yeri alır bu fun club!!!
merak etme örgütlendik bile bu hafta içinde inş anime fun clubde yerimizi alcaz ve başkan seçimi yapacaz 😘
Kimler katılıyo bu seçime 😊 ben kime oy vercem xD Nasıl olcak xD
Kimler katılıyo bu seçime 😊 ben kime oy vercem xD Nasıl olcak xD
anketler kısmında tam 2 gün sürecek olan bi oylamaya yapmayı planlıyorum aday olmak isteyenler bana ö.m atacak ama şimdi değil örgütlenince 😆
bu arada up^^
sizce imzamı değiştiriyim mi yoksa kalsın mı hani şu ironeye_TR yazan
(ayrıca bu imza katara nın 3.sezon 3. bölümü olan boyalı kadın adlı bölümünde bulunun sefil köyden ateş ulusu fabrikasına bakarken çizilmiş bi resimdir resmin gerçeğide budur 😉
☕ )
(ayrıca bu imza katara nın 3.sezon 3. bölümü olan boyalı kadın adlı bölümünde bulunun sefil köyden ateş ulusu fabrikasına bakarken çizilmiş bi resimdir resmin gerçeğide budur 😉
☕ )Bu kataranın v1.2 simi xD
sizce imzamı değiştiriyim mi yoksa kalsın mı hani şu ironeye_TR yazan
(ayrıca bu imza katara nın 3.sezon 3. bölümü olan boyalı kadın adlı bölümünde bulunun sefil köyden ateş ulusu fabrikasına bakarken çizilmiş bi resimdir resmin gerçeğide budur 😉☕ )
ama o kataraya benzemio :?
hem bu resimleri nerden buluonuz 😢 😢
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap
☕ )