Icerige atla
Extraloob

Avatar:The Last Airbender ^FAN CLUB^

· 918 Yanıt · 101K görüntüleme · Sayfa 17 / 46
Yanıtlar
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#321
up hehe 😄
M
mertcangs ⭐ 18y
#322
iron son imza ne öle ayıp yaw
bu arada zutara-kataang-zumai-zutaraang filan bişiler varmıış onlar ney
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#323
iron son imza ne öle ayıp yaw
bu arada zutara-kataang-zumai-zutaraang filan bişiler varmıış onlar ney

zutara da zukoyla katar ilişkide felan kataang ztn bnim imzamdaki zukmai zuko ve mai ilişkisi felan

zutaraang kısacası g*y 😁 😈 (daha ayrıntıya girerdim ama neyse 😈 )
B
BlueLight ⭐ 18y
#324
zutarang ne be zuko aang katara xD
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#325
ewet beyler artık bluelight fun clubun ps useri herkese h.o 😁 ayrıca userbarlarda yolda 😘 (user varları bn yapmıyom başka yerden buluyom he 😁 )
B
BlueLight ⭐ 18y
#326
Ben yapıom hatırlattıgın iyi oldu ^^
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#327
Ben yapıom hatırlattıgın iyi oldu ^^

bnde ps yapıyom ama okdr ii değilim dahada yeni başladım üstelik bak bunlarda çalışmam 😘

viewtopic.php?f=309&t=68590

şu anda ii değiller ama yakında çok gzl şeyler yapacama inanıyom 🍺 😘
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#328
he ayrıca ozmn user barları ve fun clubun kendine ait imzasını sen yaparsın tmm başkalarındna çalıntı yapmayalım şimdi 😘
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#329
up
W
#330
Yönetici seçim felan yapılıyomu burda 😄
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#331
Yönetici seçim felan yapılıyomu burda :D

fun club normal bi şekilde açılana kdr (örgütleninceye kdr 😁 ) yönetici bnim 😘
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#332
he bu arada başkan yardımcısısa (örgütleninceye kdr 😆 ) ozkan94 olsun bare 😄
W
#333
Bu kadar uyeyle biraz zor alır ama eğer herkezi haberdar ederseniz ve guzel paylaşımlarda bulursanız kısa surede hak ettiği yeri alır bu fun club!!!
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#334
Bu kadar uyeyle biraz zor alır ama eğer herkezi haberdar ederseniz ve guzel paylaşımlarda bulursanız kısa surede hak ettiği yeri alır bu fun club!!!

merak etme örgütlendik bile bu hafta içinde inş anime fun clubde yerimizi alcaz ve başkan seçimi yapacaz 😘
B
BlueLight ⭐ 18y
#335
Kimler katılıyo bu seçime 😊 ben kime oy vercem xD Nasıl olcak xD
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#336
Kimler katılıyo bu seçime 😊 ben kime oy vercem xD Nasıl olcak xD

anketler kısmında tam 2 gün sürecek olan bi oylamaya yapmayı planlıyorum aday olmak isteyenler bana ö.m atacak ama şimdi değil örgütlenince 😆
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#337
bu arada up^^
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#338
sizce imzamı değiştiriyim mi yoksa kalsın mı hani şu ironeye_TR yazan

(ayrıca bu imza katara nın 3.sezon 3. bölümü olan boyalı kadın adlı bölümünde bulunun sefil köyden ateş ulusu fabrikasına bakarken çizilmiş bi resimdir resmin gerçeğide budur 😉

Katara__It_wasn__t_me_by_artavias.jpg ☕ )
Dosyalar (1)
B
BlueLight ⭐ 18y
#339
Bu kataranın v1.2 simi xD
A
Anthem ⭐ 18y
#340
sizce imzamı değiştiriyim mi yoksa kalsın mı hani şu ironeye_TR yazan

(ayrıca bu imza katara nın 3.sezon 3. bölümü olan boyalı kadın adlı bölümünde bulunun sefil köyden ateş ulusu fabrikasına bakarken çizilmiş bi resimdir resmin gerçeğide budur 😉

Katara__It_wasn__t_me_by_artavias.jpg ☕ )

ama o kataraya benzemio :?
hem bu resimleri nerden buluonuz 😢 😢
Dosyalar (1)

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: