Icerige atla
Extraloob

Avatar:The Last Airbender ^FAN CLUB^

· 918 Yanıt · 101K görüntüleme · Sayfa 16 / 46
Yanıtlar
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#301
yarın olur byk ihtimal

hmm ei ei h.o 🍺 😁

bu arada başkan bn mi olcam yoksa seçim mi yapcaz ❓

bn olsam olur mu ztn eylülde bnim okul başladığı için yza kdr yokum 😞 😢
A
Avenger ⭐ 18y
#302
bende yokum aslında okullar başlayınca ama seçim yapmazsakta olmaz herkesin hakkını yemiş oluruz
B
BaYDaGGeR ⭐ 18y
#303
Çok Beğendim ellerine sağlıkta uzantılarını versen bizde imazamıza koysak keşke 😄
B
BaYDaGGeR ⭐ 18y
#304
Spartan123 kardeş bunun türkçe altyazılı ve ya türkçesi yokmu 20 21 in ?
B
BaYDaGGeR ⭐ 18y
#305
arkadaşlar lütfen son 3 bölümün türkçe uploadları lütfen ! 😞
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#306
seni üye yaplım mı kardeş 😘 ayrıca divx bölümünde olması lazım tüm avatar bölümleri var 🍺
B
BlueLight ⭐ 18y
#307
3. bölüm derken? Sezon ???
A
Avenger ⭐ 18y
#308
yha beyler bnim int. kotalı indirmeden izleyeceğim bi site varmı
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#309
yha beyler bnim int. kotalı indirmeden izleyeceğim bi site varmı

yine aynı oranda kota gidiyo 😉
A
Avenger ⭐ 18y
#310
yarıyarıya oluo ama
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#311
yarıyarıya oluo ama

yok aynı oranda oluyo 😉
S
Spartan123 ⭐ 18y
#312
yarın olur byk ihtimal

hmm ei ei h.o 🍺 😁

bu arada başkan bn mi olcam yoksa seçim mi yapcaz ❓

bn olsam olur mu ztn eylülde bnim okul başladığı için yza kdr yokum 😞 😢

seçim yapacaz tabi.. zaten ilk konuyuda ilker05 açmıştı
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#313
yarın olur byk ihtimal

hmm ei ei h.o 🍺 😁

bu arada başkan bn mi olcam yoksa seçim mi yapcaz ❓

bn olsam olur mu ztn eylülde bnim okul başladığı için yza kdr yokum 😞 😢

seçim yapacaz tabi.. zaten ilk konuyuda ilker05 açmıştı

doru diyon kabalık ettim sorry 😘
A
Avenger ⭐ 18y
#314
açılsında yapalım oylama bu arada kimler aday olcak
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#315
açılsında yapalım oylama bu arada kimler aday olcak

bn olcam şahsen en azından eylüle kdr bişeyin başkanı olurum 😁
A
Avenger ⭐ 18y
#316
bende olcam 😄
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#317
millet delirmek üzereyim

ev telefonu açldı ve "size bi mesaj gelmiştir fln diye söylemeye başladı fkt mesajın gönderilme tarihi şu

8 ağustos 2008 saat 18:07 dedi ve bi kadın aynen şunu dedi "bende seni seğ" bu kdr mesaj bundan ibaret şu anda korkudan altıma edecem ve yine bu sefer bn pc başındayken harf silinmiş delircem yha
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#318
ve bugün 7 ağustos :?
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#319
ayrıca fun club user barları buldum akşama geldiğimde hepsini buraya koyacam imzamızda o olcak oke 🍺
M
mertcangs ⭐ 18y
#320
aynı diğil çok daha az bi bölüm netten izledim 19mb tuttu ama down ettiğimde 80-90mb ediyor

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: