Icerige atla
Extraloob

Avatar imza istek bölümü

· 9.7K Yanıt · 735K görüntüleme · Sayfa 281 / 482
Yanıtlar
K
kara_adam ⭐ 19y
#5601
aga bana bu resmi düzenleyiver üstünde Extraloob'un bir simgesini koymayı unutma çooook acayip bişey olsun sadece karakteri alsan bile yeter olmasa bile o karakterin başka bir resmi ile yaparsan da olur ama acayip olsun
- Resim Silinmiş.
A
Azeroth ⭐ 18y
#5602
Eğer musait bir pc user varsa bana bir avatar&imza yapabilir mi?
Zamanı onemli deil musait oldugunuz bir anda ilgilenirseniz ii olur.

Özellikler ;
http://images.mmosite.com/feature/news/2007_05_12/big/wow_w43.jpg

Bu linkteki photo'yu imzaya sığabilecek bri boyuta getirdikten sonra ''world'' yazan kısma ''azeroth'' ve ''warcraft'' yazan kısma Exl Member yazabilirmisiniz( photosop vs. fazla bilgim yok inş olamaycak bişi istemiyorumdur) ayrıca bu yazılar ss'deki yazı turuyle aynı olursa ii olursa ii olur çok ütopik bişi olmadı inş.
Olamayacaksa bişisede ilgilendiğiniz için sagolun...
R
Redefine ⭐ 19y
#5603
Eğer musait bir pc user varsa bana bir avatar&imza yapabilir mi?
Zamanı onemli deil musait oldugunuz bir anda ilgilenirseniz ii olur.

Özellikler ;
http://images.mmosite.com/feature/news/2007_05_12/big/wow_w43.jpg

Bu linkteki photo'yu imzaya sığabilecek bri boyuta getirdikten sonra ''world'' yazan kısma ''azeroth'' ve ''warcraft'' yazan kısma Exl Member yazabilirmisiniz( photosop vs. fazla bilgim yok inş olamaycak bişi istemiyorumdur) ayrıca bu yazılar ss'deki yazı turuyle aynı olursa ii olursa ii olur çok ütopik bişi olmadı inş.
Olamayacaksa bişisede ilgilendiğiniz için sagolun...

Ps user değilim.Ama Yarımcı olmak istedim.Font Fazla belli olmyor ama belli etmek için elimden geleni yaptım.Ama eğer ''Boyutu Farketmez'' diyorsan Az daha büyütebilirim.Güzel Olmadı ama ben yinede yardımcı olayım dedim.

- Resim Silinmiş.
R
Redefine ⭐ 19y
#5604
aga bana bu resmi düzenleyiver üstünde Extraloob'un bir simgesini koymayı unutma çooook acayip bişey olsun sadece karakteri alsan bile yeter olmasa bile o karakterin başka bir resmi ile yaparsan da olur ama acayip olsun
- Resim Silinmiş.

Bu Kadar Yapabildim. Beğenirmisin Bilmem..
- Resim Silinmiş.
S
#5605
- Resim Silinmiş." alt="" loading="lazy">

Bu Resimdeki Yazıları Silip Yazabilceginiz Bi Yere SaiideJaraRufu Yazarmısınız?
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#5606
Kardeşim Banada Emre Aydınlı Güzel bi imza yaparsan sevinirim kenarına Software Yazarsın...Şimdiden Teşekkürler
Special thx to Flexi
A
Aleral ⭐ 18y
#5607
3 gündür gözlerim bozuk bilgisayardan televizyondan uzak bir hayat yaşıyorum daha 1 hafta boyunca yine foruma giremeyeceğim kusura bakmayın artık...
I
#5608
Arkadaşlar artık müsait bir Ps-User bana imza-avatar yapabilir mi ?? 😢 😢

yeşiL-siyah renkleri olsun wurdulu kırdılı olabilir üstünede Hodri Meydan yazarsanız sevinirim koLAy geLsiN.....

Avatarımda onun gBi bşy olabilir ... TeşekkürLer...
T
Tukumas ⭐ 18y
#5609
- Resim Silinmiş." alt="" loading="lazy">

Bu Resimdeki Yazıları Silip Yazabilceginiz Bi Yere SaiideJaraRufu Yazarmısınız?


aldım yapıyorum
T
Tukumas ⭐ 18y
#5610
yaw yanlış anladım galiba pardon o yazıları mı silces? onda gölge fln var ben silemem twinin gelmesini bekle.. ama ayriyetten sana bi yondaime imzası yapabilirim o biraz çalıntı galiba 😄
S
#5611
Ya Ben Yaptım Ama İmzadada Göründügü Gibi Küçük Büyültmeme Yardımcı Olabilirsen Sevinirim...
T
Tukumas ⭐ 18y
#5612
imzana tıklayamıyorum link yazarsan sevinirim
S
#5614
Aynı Bu Sekilde Gözüküo Orda Bi Sey Farketmio:S:S
T
Tukumas ⭐ 18y
#5615
yaptığın resim hala bilgisayarında duruodur umarım onu tekrar upload et ve en alttaki direct link to image ı seç burdaki imzana arasına yapıştır.. olur umarım..
T
Tukumas ⭐ 18y
#5616
ve sakın resize image ı seçme
S
#5617
Olmadı :? Nyse Ynede Saol Ben Yapmaya Çalıscam Bi Yerde Atlıorum Ama Nrde :?
S
#5618
Oldu Ama Görüntü Kalitesi 0 Bunla İlgili Olarak Napabilirim?
T
Tukumas ⭐ 18y
#5619
nasıl büyüttüğüne bağlı =)
S
#5620
😈 Ya Direct Link Olarak Koymuodum Sadece Direct Olarak Koydum Sitede Veya Ps De Hiç Bi Sekilde Oynama Yapmadım:S

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: