aga bana bu resmi düzenleyiver üstünde Extraloob'un bir simgesini koymayı unutma çooook acayip bişey olsun sadece karakteri alsan bile yeter olmasa bile o karakterin başka bir resmi ile yaparsan da olur ama acayip olsun
- Resim Silinmiş.
Avatar imza istek bölümü
· 9.7K Yanıt · 735K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 281 / 482
Yanıtlar
Eğer musait bir pc user varsa bana bir avatar&imza yapabilir mi?
Zamanı onemli deil musait oldugunuz bir anda ilgilenirseniz ii olur.
Özellikler ;
http://images.mmosite.com/feature/news/2007_05_12/big/wow_w43.jpg
Bu linkteki photo'yu imzaya sığabilecek bri boyuta getirdikten sonra ''world'' yazan kısma ''azeroth'' ve ''warcraft'' yazan kısma Exl Member yazabilirmisiniz( photosop vs. fazla bilgim yok inş olamaycak bişi istemiyorumdur) ayrıca bu yazılar ss'deki yazı turuyle aynı olursa ii olursa ii olur çok ütopik bişi olmadı inş.
Olamayacaksa bişisede ilgilendiğiniz için sagolun...
Zamanı onemli deil musait oldugunuz bir anda ilgilenirseniz ii olur.
Özellikler ;
http://images.mmosite.com/feature/news/2007_05_12/big/wow_w43.jpg
Bu linkteki photo'yu imzaya sığabilecek bri boyuta getirdikten sonra ''world'' yazan kısma ''azeroth'' ve ''warcraft'' yazan kısma Exl Member yazabilirmisiniz( photosop vs. fazla bilgim yok inş olamaycak bişi istemiyorumdur) ayrıca bu yazılar ss'deki yazı turuyle aynı olursa ii olursa ii olur çok ütopik bişi olmadı inş.
Olamayacaksa bişisede ilgilendiğiniz için sagolun...
Eğer musait bir pc user varsa bana bir avatar&imza yapabilir mi?
Zamanı onemli deil musait oldugunuz bir anda ilgilenirseniz ii olur.
Özellikler ;
http://images.mmosite.com/feature/news/2007_05_12/big/wow_w43.jpg
Bu linkteki photo'yu imzaya sığabilecek bri boyuta getirdikten sonra ''world'' yazan kısma ''azeroth'' ve ''warcraft'' yazan kısma Exl Member yazabilirmisiniz( photosop vs. fazla bilgim yok inş olamaycak bişi istemiyorumdur) ayrıca bu yazılar ss'deki yazı turuyle aynı olursa ii olursa ii olur çok ütopik bişi olmadı inş.
Olamayacaksa bişisede ilgilendiğiniz için sagolun...
Ps user değilim.Ama Yarımcı olmak istedim.Font Fazla belli olmyor ama belli etmek için elimden geleni yaptım.Ama eğer ''Boyutu Farketmez'' diyorsan Az daha büyütebilirim.Güzel Olmadı ama ben yinede yardımcı olayım dedim.
- Resim Silinmiş.
aga bana bu resmi düzenleyiver üstünde Extraloob'un bir simgesini koymayı unutma çooook acayip bişey olsun sadece karakteri alsan bile yeter olmasa bile o karakterin başka bir resmi ile yaparsan da olur ama acayip olsun
- Resim Silinmiş.
Bu Kadar Yapabildim. Beğenirmisin Bilmem..
- Resim Silinmiş.
S
SaIideJaraRufu
⭐ 19y
Bu Resimdeki Yazıları Silip Yazabilceginiz Bi Yere SaiideJaraRufu Yazarmısınız?
Kardeşim Banada Emre Aydınlı Güzel bi imza yaparsan sevinirim kenarına Software Yazarsın...Şimdiden Teşekkürler
Special thx to Flexi3 gündür gözlerim bozuk bilgisayardan televizyondan uzak bir hayat yaşıyorum daha 1 hafta boyunca yine foruma giremeyeceğim kusura bakmayın artık...
I
I_RevenTon_I
⭐ 19y
Arkadaşlar artık müsait bir Ps-User bana imza-avatar yapabilir mi ?? 😢 😢
yeşiL-siyah renkleri olsun wurdulu kırdılı olabilir üstünede Hodri Meydan yazarsanız sevinirim koLAy geLsiN.....
Avatarımda onun gBi bşy olabilir ... TeşekkürLer...
yeşiL-siyah renkleri olsun wurdulu kırdılı olabilir üstünede Hodri Meydan yazarsanız sevinirim koLAy geLsiN.....
Avatarımda onun gBi bşy olabilir ... TeşekkürLer...
- Resim Silinmiş." alt="" loading="lazy">
Bu Resimdeki Yazıları Silip Yazabilceginiz Bi Yere SaiideJaraRufu Yazarmısınız?
aldım yapıyorum
yaw yanlış anladım galiba pardon o yazıları mı silces? onda gölge fln var ben silemem twinin gelmesini bekle.. ama ayriyetten sana bi yondaime imzası yapabilirim o biraz çalıntı galiba 😄
S
SaIideJaraRufu
⭐ 19y
Ya Ben Yaptım Ama İmzadada Göründügü Gibi Küçük Büyültmeme Yardımcı Olabilirsen Sevinirim...
imzana tıklayamıyorum link yazarsan sevinirim
S
SaIideJaraRufu
⭐ 19y
S
SaIideJaraRufu
⭐ 19y
Aynı Bu Sekilde Gözüküo Orda Bi Sey Farketmio:S:S
yaptığın resim hala bilgisayarında duruodur umarım onu tekrar upload et ve en alttaki direct link to image ı seç burdaki imzana arasına yapıştır.. olur umarım..
ve sakın resize image ı seçme
S
SaIideJaraRufu
⭐ 19y
Olmadı :? Nyse Ynede Saol Ben Yapmaya Çalıscam Bi Yerde Atlıorum Ama Nrde :?
S
SaIideJaraRufu
⭐ 19y
Oldu Ama Görüntü Kalitesi 0 Bunla İlgili Olarak Napabilirim?
nasıl büyüttüğüne bağlı =)
S
SaIideJaraRufu
⭐ 19y
😈 Ya Direct Link Olarak Koymuodum Sadece Direct Olarak Koydum Sitede Veya Ps De Hiç Bi Sekilde Oynama Yapmadım:S
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap