Eğer musait bir pc user varsa bana bir avatar&imza yapabilir mi?
Zamanı onemli deil musait oldugunuz bir anda ilgilenirseniz ii olur.
Özellikler ;
http://images.mmosite.com/feature/news/2007_05_12/big/wow_w43.jpg
Bu linkteki photo'yu imzaya sığabilecek bri boyuta getirdikten sonra ''world'' yazan kısma ''azeroth'' ve ''warcraft'' yazan kısma Exl Member yazabilirmisiniz( photosop vs. fazla bilgim yok inş olamaycak bişi istemiyorumdur) ayrıca bu yazılar ss'deki yazı turuyle aynı olursa ii olursa ii olur çok ütopik bişi olmadı inş.
Olamayacaksa bişisede ilgilendiğiniz için sagolun...
Hala gunceldir meşgul olmayan bir şahıstan bekliyorum...
Şimddien sagolun...
Special thx to Flexi
