Icerige atla
Extraloob

Avatar imza istek bölümü

· 9.7K Yanıt · 735K görüntüleme · Sayfa 282 / 482
Yanıtlar
A
Azeroth ⭐ 18y
#5621
Eğer musait bir pc user varsa bana bir avatar&imza yapabilir mi?
Zamanı onemli deil musait oldugunuz bir anda ilgilenirseniz ii olur.

Özellikler ;
http://images.mmosite.com/feature/news/2007_05_12/big/wow_w43.jpg

Bu linkteki photo'yu imzaya sığabilecek bri boyuta getirdikten sonra ''world'' yazan kısma ''azeroth'' ve ''warcraft'' yazan kısma Exl Member yazabilirmisiniz( photosop vs. fazla bilgim yok inş olamaycak bişi istemiyorumdur) ayrıca bu yazılar ss'deki yazı turuyle aynı olursa ii olursa ii olur çok ütopik bişi olmadı inş.
Olamayacaksa bişisede ilgilendiğiniz için sagolun...


Hala gunceldir meşgul olmayan bir şahıstan bekliyorum...
Şimddien sagolun...
I
#5622
Arkadaşlar artık müsait bir Ps-User bana imza-avatar yapabilir mi ?? 😢 😢

yeşiL-siyah renkleri olsun wurdulu kırdılı olabilir üstünede Hodri Meydan yazarsanız sevinirim koLAy geLsiN.....

Avatarımda onun gBi bşy olabilir ... TeşekkürLer...
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#5623
Buraya sadece 1 Tanemi Ps user bakıyor :S
@TwiLighT
Dinlen biraz yumak 😄
Special thx to Flexi
S
SurreaL ⭐ 18y
#5624
Old TiTaN_ da bakıyor 😜
Q
Quensis ⭐ 19y
#5625
Old TiTaN_ da bakıyor :P


Yazın bakamıyor canım kusura bakmayın. 😁
S
SurreaL ⭐ 18y
#5626
Old TiTaN_ da bakıyor :P


Yazın bakamıyor canım kusura bakmayın. 😁

😈
M
Midbroke ⭐ 18y
#5627
Buraya sadece 1 Tanemi Ps user bakıyor :S
@TwiLighT
Dinlen biraz yumak :D


pehehe 😜 😁
R
Rowndark ⭐ 18y
#5628
Edit.
D
darkonder ⭐ 18y
#5629
_JuanKuan_ yaptıgın guild imzası ıcın cok tesekkur ederım cok guzel olmus elıne saglık
R
Rowndark ⭐ 18y
#5630
N.p BegenDiginé sevinDim..!:D
D
darkonder ⭐ 18y
#5631
cok tnx eger buna benzer bı resım varsada avatar yapa bılırmısın 😄
A
Azeroth ⭐ 18y
#5632
Eğer musait bir pc user varsa bana bir avatar&imza yapabilir mi?
Zamanı onemli deil musait oldugunuz bir anda ilgilenirseniz ii olur.

Özellikler ;
http://images.mmosite.com/feature/news/2007_05_12/big/wow_w43.jpg

Bu linkteki photo'yu imzaya sığabilecek bri boyuta getirdikten sonra ''world'' yazan kısma ''azeroth'' ve ''warcraft'' yazan kısma Exl Member yazabilirmisiniz( photosop vs. fazla bilgim yok inş olamaycak bişi istemiyorumdur) ayrıca bu yazılar ss'deki yazı turuyle aynı olursa ii olursa ii olur çok ütopik bişi olmadı inş.
Olamayacaksa bişisede ilgilendiğiniz için sagolun...
B
BaSoryong ⭐ 18y
#5633
bana GüzeLbi AvaTar Birde imza Yaparmısınız 😊 Siyah ve Beyaz Reng uyumunu Gormek İsterim 😊 Avatr ve imzada XmerLaa..
L
LegendLess ⭐ 18y
#5634
Banada İlgi çekici , Sexy & Korkutucu & Fantastik Bir imza Tasarlarsanız Çok hos olur

Üzerinde ismim oldusun Kafidir
Q
Quincey ⭐ 18y
#5635



oohh süpersin çok sağol 😘
S
SnowFlake ⭐ 18y
#5636
benim imzam neden görünmüyo 😢
Q
Quensis ⭐ 19y
#5637
benim imzam neden görünmüyo 😢


Bende görünüyor. ☕
S
SnowFlake ⭐ 18y
#5638
ben göremiyorum sitede herkes görüyosa sorun değil ^^
L
LegendLess ⭐ 18y
#5639
Banada İlgi çekici , Sexy & Korkutucu & Fantastik Bir imza Tasarlarsanız Çok hos olur

Üzerinde ismim oldusun Kafidir
S
#5640
Banada İlgi çekici , Sexy & Korkutucu & Fantastik Bir imza Tasarlarsanız Çok hos olur Üzerinde ismim oldusun Kafidir


Eyer Resmi Kendin Seçip Koyarsan Biseyler Yapmaya Çalısırım Begenirsin Begenmessin Senin Takdirine Kalmıs...
Acemiyim Onuda Söleyimde 😈

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: