Icerige atla
Extraloob

Avatar imza istek bölümü

· 9.7K Yanıt · 735K görüntüleme · Sayfa 280 / 482
Yanıtlar
A
addIcFb ⭐ 19y
#5581
ö.m attım 😉
D
darkonder ⭐ 18y
#5582
valla soylemeye bıktım balı bırı yapsın yha guild ımzasız kalcak :S
J
jumper ⭐ 19y
#5583
beyler ben geldim imza yapabilirim neler istenmişti
Q
Quensis ⭐ 19y
#5584
addIcFb'ye yapabilirsin beğenmezse ben de yapacağım bir tane elbet birini beğenecek. 😊
J
jumper ⭐ 19y
#5585
oke denicem ama renkler hiç hosuma gitmedi benim tarzım diil yapmaya calıscam
Q
Quensis ⭐ 19y
#5586
oke denicem ama renkler hiç hosuma gitmedi benim tarzım diil yapmaya calıscam


+12412515

Bende ondan zorlandım zaten 😊
J
jumper ⭐ 19y
#5587
yok yapamadım bi turlu cok gecde oldu belki ondandır ama ben sarı turuncu kırmızı siyah renkler uzerinde yogunlasmısım yaa soguk renkler olunca zorlanıyorum yarın baska denerim
Q
Quensis ⭐ 19y
#5588
yok yapamadım bi turlu cok gecde oldu belki ondandır ama ben sarı turuncu kırmızı siyah renkler uzerinde yogunlasmısım yaa soguk renkler olunca zorlanıyorum yarın baska denerim


Aynen. 😊
D
darkonder ⭐ 18y
#5589
yah resım farketmez ama ılgı cekıcı olsun sadece ıstunde sekıllı yazı ıle EfendiLeR yazsın
lutfen bırı yapsın kac gundur dılımde tüğ bitti 😞
I
#5590
Arkadaşlar ne zamandır isteğim var yardımcı olursanız sevinirim kusura bakmayın uraştırıyorum....... ❗ ❗

yeşiL-siyah renkleri olsun wurdulu kırdılı olabilir 😄 üstünede Hodri Meydan yazarsanız sevinirim koLAy geLsiN.....

Avatarımda onun gBi bşy olabilir ... TeşekkürLer...
D
darkonder ⭐ 18y
#5591
bu konu acmısınız ama kımse ılgılenmıyo
L
LegendLess ⭐ 18y
#5592
bu konu acmısınız ama kımse ılgılenmıyo

Evet KAtılıyorum 4 defa imza için istek yaptım aralarındaki sohbetten benim istek kaynıyor 😞
A
AmiP ⭐ 19y
#5593
bir arkadaş bana güzel ve gösterişli bi imza yapabilrmi acaba ???

ben bir imza isteğinde bulunmuştum ama kim göremedi heralde 😁
T
#5594
benim Drift temalı olabilirmi ustunde thaemirhaen yazarsa cok sevinirim,bide renk tonları olarak siyah kırmızı
ve kırmızının tonları olursa sevinirim..
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#5595
Bnde 3.kez Soyluorum Olumsuzda Olsa Bi Cvp Yazın Lutfen..
Avatarımdakı Renge Uyacak Bi Renkte Ceza Fotosunun Ustune fatalaty Yazılmasını Istıorumm..Eger Biri Yaparsa Sevinirim..
Q
Quensis ⭐ 19y
#5596
Arkadaşlar bilmem farkettiniz mi ama tatildeyiz.Tanıdığım Ps Userlar günde max. 2-3 saat girebiliyor ve bunu yaptıkları pc de photoshop olmayabilir.Veya bu zamanı photoshopla harcamak istemiyor olabilirler.Lütfen kendinizden başkalarını da düşünün. 👍
D
darkonder ⭐ 18y
#5597
nedense ben ımza basvurusunda bulduktan sonra benden sonra 3 kısı basvurdu onlarınkıler yapıldı benımkı yapılmadı 😞
A
addIcFb ⭐ 19y
#5598
süper imza saol sakura 😘
R
Rowndark ⭐ 18y
#5599
dark bekLé karDés 5dk. su sroya giriyim Denicem... !
R
Rowndark ⭐ 18y
#5600
yah resım farketmez ama ılgı cekıcı olsun sadece ıstunde sekıllı yazı ıle EfendiLeR yazsın
lutfen bırı yapsın kac gundur dılımde tüğ bitti :(


Edit.

http://img204.imageshack.us/img204/8918/efendileriy4.jpg

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: