ö.m attım 😉
Avatar imza istek bölümü
· 9.7K Yanıt · 735K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 280 / 482
Yanıtlar
valla soylemeye bıktım balı bırı yapsın yha guild ımzasız kalcak :S
beyler ben geldim imza yapabilirim neler istenmişti
addIcFb'ye yapabilirsin beğenmezse ben de yapacağım bir tane elbet birini beğenecek. 😊
oke denicem ama renkler hiç hosuma gitmedi benim tarzım diil yapmaya calıscam
oke denicem ama renkler hiç hosuma gitmedi benim tarzım diil yapmaya calıscam
+12412515
Bende ondan zorlandım zaten 😊
yok yapamadım bi turlu cok gecde oldu belki ondandır ama ben sarı turuncu kırmızı siyah renkler uzerinde yogunlasmısım yaa soguk renkler olunca zorlanıyorum yarın baska denerim
yok yapamadım bi turlu cok gecde oldu belki ondandır ama ben sarı turuncu kırmızı siyah renkler uzerinde yogunlasmısım yaa soguk renkler olunca zorlanıyorum yarın baska denerim
Aynen. 😊
yah resım farketmez ama ılgı cekıcı olsun sadece ıstunde sekıllı yazı ıle EfendiLeR yazsın
lutfen bırı yapsın kac gundur dılımde tüğ bitti 😞
lutfen bırı yapsın kac gundur dılımde tüğ bitti 😞
I
I_RevenTon_I
⭐ 19y
Arkadaşlar ne zamandır isteğim var yardımcı olursanız sevinirim kusura bakmayın uraştırıyorum....... ❗ ❗
yeşiL-siyah renkleri olsun wurdulu kırdılı olabilir 😄 üstünede Hodri Meydan yazarsanız sevinirim koLAy geLsiN.....
Avatarımda onun gBi bşy olabilir ... TeşekkürLer...
yeşiL-siyah renkleri olsun wurdulu kırdılı olabilir 😄 üstünede Hodri Meydan yazarsanız sevinirim koLAy geLsiN.....
Avatarımda onun gBi bşy olabilir ... TeşekkürLer...
bu konu acmısınız ama kımse ılgılenmıyo
L
LegendLess
⭐ 18y
bu konu acmısınız ama kımse ılgılenmıyo
Evet KAtılıyorum 4 defa imza için istek yaptım aralarındaki sohbetten benim istek kaynıyor 😞
bir arkadaş bana güzel ve gösterişli bi imza yapabilrmi acaba ???
ben bir imza isteğinde bulunmuştum ama kim göremedi heralde 😁
T
thaemirhaeN_
⭐ 18y
benim Drift temalı olabilirmi ustunde thaemirhaen yazarsa cok sevinirim,bide renk tonları olarak siyah kırmızı
ve kırmızının tonları olursa sevinirim..
ve kırmızının tonları olursa sevinirim..
Bnde 3.kez Soyluorum Olumsuzda Olsa Bi Cvp Yazın Lutfen..
Avatarımdakı Renge Uyacak Bi Renkte Ceza Fotosunun Ustune fatalaty Yazılmasını Istıorumm..Eger Biri Yaparsa Sevinirim..
Avatarımdakı Renge Uyacak Bi Renkte Ceza Fotosunun Ustune fatalaty Yazılmasını Istıorumm..Eger Biri Yaparsa Sevinirim..
Arkadaşlar bilmem farkettiniz mi ama tatildeyiz.Tanıdığım Ps Userlar günde max. 2-3 saat girebiliyor ve bunu yaptıkları pc de photoshop olmayabilir.Veya bu zamanı photoshopla harcamak istemiyor olabilirler.Lütfen kendinizden başkalarını da düşünün. 👍
nedense ben ımza basvurusunda bulduktan sonra benden sonra 3 kısı basvurdu onlarınkıler yapıldı benımkı yapılmadı 😞
süper imza saol sakura 😘
dark bekLé karDés 5dk. su sroya giriyim Denicem... !
yah resım farketmez ama ılgı cekıcı olsun sadece ıstunde sekıllı yazı ıle EfendiLeR yazsın
lutfen bırı yapsın kac gundur dılımde tüğ bitti :(
Edit.
http://img204.imageshack.us/img204/8918/efendileriy4.jpg
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap