Yha beyLer bana 400-500 Tane Render Lazm 😄 penny abiden ıstedım sesı cıkmadı ama 😄 burak + nuk3r + penny Abi
yardımcı olun bea ZipLe pmden Atım 😄
pff Jnm SıkıLıyor.. kimse İmza Avatarda İstemiyor Charda Lv atLamıyor Gitti bea Char kasan varmı HercuLes serverında ? 😄 yerı bura deıL ama 😄 Can sıkıntısı İste ne yapcagımı sapıttım artık.! :D
-- Kardesİm Senin İcin bu Kadarını yapabİLdİm ßegenirsen Kendine --
--Eger ßegenmiYorum dersen MutLaka Diger P.S ArkLar sana Yardımcı OlacakLar --
- Resim Silinmiş.http://img154.imageshack.us/img154/2861/wwyw0.png
-- Kardesİm Senin İcin bu Kadarını yapabİLdİm ßegenirsen Kendine --
--Eger ßegenmiYorum dersen MutLaka Diger P.S ArkLar sana Yardımcı OlacakLar --
- Resim Silinmiş.http://img154.imageshack.us/img154/2861/wwyw0.png
Sağol hacım güzel olmuş niyE sen beğenmedin? PS yüklersem eğer ileride ben de sana yaparım 😉
abilerim kardeşlerim akran larım imza istiorm rica ediorum yani No_MerCy_ yazılı imzaa plssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
http://img230.imageshack.us/img230/7793/nomercycz0.png
Log in to write a reply.
Log In